Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til SimPlanner. Evt. som app på telefonen?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Simple Homes ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har en virksomhed hvor vi bland andet udlejer skurvogne og beboelsesvogne. Vi er ved at have en størrelse nu hvor vi skal et ordenligt planner system så vi kan gemme reservationer ude i fremtiden, og holde styr på de udlejninger vi har i gang.

Jeg har tidligere rigtig gode erfaringer med SimPlanner, det er nemt og enkelt. Men jeg syntes ikke at kunne se på deres hjemmeside eller i App store at de har en løsning der også virker på telefonen. 

Kender I andre ligende systemer som virker på telefonen? Vi vil naturligvis gerne betale for det - hvis det virker godt. :-)

På forhånd tak for fortsat god aften.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du nogensinde fundet et alternativ, overvejede udvikle noget lignende, hvis det til gavn for flere

Fra Bramming
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Simple Homes ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Easyproject har noget liggende, men det helt vildt dyrt. Rigtigt dyrt! Og alt for kompliceret til hvad vi skal bruge det til, samt det giver stadig at dårligt overblik. Så jeg har været i dialog med Simplanner. De lancerer en online kalender her omkring Oktober som vi kan få lov til at prøve af. 👌🏻

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nårh okay, super !.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvilke funktioner har i brug for idag, og er der nogle funktioner i godt kunne tænke jer.


Jeg kan rimeligt hurtigt stykke en demo sammen som er tilpasset jeres behov.

Lige umiddelbart tænker jeg følgende funktioner bør inkluderes:

- Rollebaseret brugerstyring med Admin og almindelige brugere - eventuelt flere typer, som hver især kan begrænses i adgangen til hvad de må foretage sig.

- Oprettelse af kunder med stamdata, kontaktpersoner og leveringsadresser

- Oprettelse af Materiel med mulighed for lagerstyring, altså om materielet er udlejet, hjemme på pladsen, under klargøring m.m

- Oprettelse af service checklister for materiel

- Oprettelse af udlejninger, med start og slutdato, som gør det muligt at holde styr på allerede udlejet materiel og fremtidige bookninger.

Det var en lige en hartig brainstorm, og jeg vil sagtens kunne inkludere flere ting, eller bygge på hen af vejen.

Hvis du synes det kunne lyde interessant, så laver jeg gerne en gratis demoversion, som vil kunne give dig en ide om hvor simpelt det kan holdes, og hvor du vil kunne teste af på både desktop og mobil.

Jeg lever ikke af at lave sådan noget her, men i vores egen virksomhed laver jeg hele tiden små applikationer som det her til at holde styr på diverse ting. Så det er mest fordi jeg synes det sjovt at bygge, og også derfor jeg gerne vil lave en gratis demo til dig, for at se om I ville kunne bruge det.

Hvis du efter at have set demoen kan lide det, så finder vi nok ud af noget med et lille løbende abonnement - kan du ikke lide demoen, så vil der ikke være nogle hard feeling herfra 

Fra Bramming
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Simple Homes ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Det lyder meget interessant.

Jeg er interesseret i et forholdvis simpelt system uden alt for meget ekstra.

I bund og grund har jeg bare brug for en lineær kalender jeg kan scrollet sidevejs i. Og hvor jeg så har alle vores vogne/materiel i en lang lodret liste ned. Og hvor jeg så kan markere i kalender fra f.eks. d. 01/08/2018 til d. 23/02/2019. Jeg tænker at der skal være en farvet bjælke hvor inden i bjælken kan jeg så skrive de informationer om reservationen som jeg ønsker. F.eks. Hvem er kunden, og hvor står vognen osv. osv.

Og man skal kunne zoome ind og ud for et bedre overblik og stadig kunne læse hvad der står i bjælkerne.

Alt dette kan man i Simplanners program. De har lovet mig at de er klar her i starten af oktober. Deres er helt simpelt bygget op. Og jeg mener at det koster 100kr/måneden for deres system med webadgang.

Men du er meget velkommen til at lave et udkast/demo, det kunne jo nemt være at den var/kunne blive bedre end simplanners løsning. :-)

Du er også velkommen til at ringe til mig, 28 15 13 73

Mvh. Michael Rosendal.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg kan ikke rigtig lave en kalendervisning på den måde.

Jeg er begrænset til en tabelvisning, hvor du vil kunne få fx. en kolonne med startdato og med slutdato for udlejning.


Så vil du kunne angive nogle søgekriterier, hvis du fx. vil søge alle beboelsesvogne frem som er ledig på en bestemt dato.

Bliver det for bøvlet?

Fra Bramming
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Simple Homes ApS Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Hvis jeg forstår dig korrekt, så ja. Jeg vil gerne have en kalender visning alá den her fra simplanner, da jeg kan se hvilke dage de forskellige starter og slutter. Ofte er der lidt elastik i begge ender, så jeg ikke er låst til én fast dato. Derfor vil jeg gerne kunne se lidt frem og tilbage i tiden. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nemlig.

Det kan jeg desværre ikke klare med det værktøj jeg bygger i.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)