Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af produkter der kommer i kontakt med fødevarer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg står og skal have åbnet en helt ny webshop, og er meget i tvivl om hvad der skal gøres før det er lovligt at sælge mine produkter som får kontakt til fødevarer. det er blandt andet sprøjter og spande der skal være væske i, jeg har læst at der skal en overenstemmelseserklæring til, men hvad indebærer det? Kender i nogle steder man kan få fødevaregodkendte sprøjter og spande? Mange tak på forhånd.

Micki P.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du med sprøjter ?

Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt pb :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine produkter skal have direkte kontakt med en fødevarer, skal produktet være godkendt til det. Husk at der findes forskellige krav til forskellige fødevarer, samt om at der tages højde for, at produktet er i berøring med en fødevarer i kort tid (f.eks. omrøring) eller om det bruges i opbevaring/midlertidig opbevaring, produktet skal også kunne tåle de temperatur svingninger det måtte blive udsat for.

Selve de enkle godkendelse kender jeg ikke det vilde til, men var ved en virksomhed i 7år, som levede af at sælge til fødevarer industrien, derfor ved jeg at de er der :) 

Er det et produkt du selv har udviklet, eller skal du ud og finde en producent der allerede har det? Så kan du evt. kigge efter VIKAN, de havde ihverfald en masse til fødevarer, da jeg var indenfor faget.

vh

Pete45

Tilmeldt 24. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ravn, det skulle meget gerne være nogle der mindede tilstrækkeligt om disse.
https://www.alibaba.com/product-detail/Party-plastic-oral-jello-shot-syringe_60711091016.html?spm=a2700.7724838.2017115.120.54657521tcZuuB
Tilmeldt 24. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for alle jeres hurtige svar alle sammen. :)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)