Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startet virksomhed, hjælp!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Håber i kan hjælpe mig. 

Jeg er i gang med at starte en webshop, hvor jeg vil sælge tøj til piger i alderen 15-25. 

Nu har jeg fundet varer og vil gerne bestille dem hjem, jeg bruger mine egne penge til at bestille varerne hjem. 

Jeg har ikke oprettet cvr-nummer endnu, skal jeg gøre dette inden jeg bestiller varer hjem? 

Jeg tænker at ansætte en til at styre mit regnskab, da jeg ikke selv føler jeg har helt styr på det. Har i nogle råd i forhold til regnskab?

Mvh Astrid 

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid,

Smid mig en kald på +45 29 87 43 60

Ps. Forsat god dag!

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Astrid

Jeg kan godt hjælpe dig i gang med dit regnskab og viser dig hvordan du selv kan gøre det.

Jeg kan også hjælpe dig med at oprette firma hvis du ikke har styre på det.

Jeg hjælper dig og du hjælper vores velfærdssamfund.

Giv mig et kald på 53845161.

Det vil ikke koste dig noget

Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Astrid.

Hvor har du fundet din leverandør henne? Jeg har kigget rundt og synes ikke jeg kan finde nogle steder hvor man kan se udvalg af deres ex. basic tøj.
Tilmeldt 10. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Find de mærker du ønsker at sælgelig tag kontakt til dem. De har typisk showrooms, du kan besøge fra og derefter bestille/købe. De har også kørende sælgere, der kommer ud og fremviser, men det er ofte til allerede eksisterende shops/kunder.

God dag til dig :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Astrid Frank:

Hej alle sammen. 

Håber i kan hjælpe mig. 

Jeg er i gang med at starte en webshop, hvor jeg vil sælge tøj til piger i alderen 15-25. 

1

Nu har jeg fundet varer og vil gerne bestille dem hjem, jeg bruger mine egne penge til at bestille varerne hjem. 

2

Jeg har ikke oprettet cvr-nummer endnu, skal jeg gøre dette inden jeg bestiller varer hjem? 

3

Jeg tænker at ansætte en til at styre mit regnskab, da jeg ikke selv føler jeg har helt styr på det. Har i nogle råd i forhold til regnskab?

Mvh Astrid 


1 - webshop er tough at komme igang med når vi taler tøj - også til den alder - du slås mod meget store spillere der køber hjem i tonsvis og sælger til meget lave priser - så vær forsigtig - 

2 - Ja det vil jeg mene - Er det som personlig virksomhed - ja så køber du i princip for egene penge - er det som selskab - så er det selskabets penge og helt særskilt økonomi http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

3 - rigtig god ide - du kan dog godt gøre en del selv - Start med et godt regnskabsprogram - helst betalt version men til nød startis gratis version af www.dinero.dk

Vil du letlæst vide mere om bogføring - skat - regnskab - de her begreber der kan drille med drift/status/debet/kredit - så er http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/11/regnskab.html letlæst og giver dig godt grundlag-  men stadigt god ide at have en med i baggrunde - ex en gang om måneden

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Rejsestien Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale dig at få styr på det strukturelle, skal det være en enkeltmandsvirksomhed eller selskab (IVS / ApS) inden du bestiller varene. 

Ellers gør du det hele i lidt omvendt rækkefølge og det kan blot gøre visse ting sværere. Bruger du Nemadvokat eller lign. tjenester, kan du være i gang på få dage. Ved enkeltmands bør du nemt selv kunne oprette. 

Og sidst, så vær forsigtig med den branche du begiver dig ind i, som John nævner. Der er hård konkurrence!

God dag :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)