Hej, Mit navn er Søren Vedel, og jeg kunne godt tænke mig at arbejde med computerstyret gravering. Da jeg er blevet flexjobber sidste år, er det mig ikke tilladt at starte egen virksomhed op - derfor søger jeg en investor, som vil starte virksomheden op, og ansætte mig i flexjob ( = billig arbejdskraft, du får tilskud fra kommunen). Min idé går ud på at lave en nicheproduktion, af graverede emner. Dette kunne fx. være computerfolk som ønsker deres eget særpræg på computeren i form af graverede kabinetter / plexiglasruder, eller mindre produktionsvirksomheder der ønsker at få mærket deres produkter på en smuk måde. Foreninger/klubber der ønsker specialgraverede ølkrus osv. osv. Min idé henvender sig altså både til virksomheder og private. Det der skal bruges i første omgang, er : 1) Et lille lokale i Viby J området Har dette vakt din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig. Mvh
|
Hej Søren,.
Jeg kender to som inden for den sidste tid har anskaffet sig en graverings maskine og mener at få fortalt at den koster over 100 af de store og da de laver en masse andet end at gravere tror jeg ikke de har investeret i den dyreste, meen er ret sikker på at det er kvalitet de har købt alligevel.
Jeg skal absolut ikke gøre mig klog på den slags men tror det bliver dyrerer end du har oplyst..
Mvh Mads.