Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lasergravering - imvestor søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit navn er Søren Vedel, og jeg kunne godt tænke mig at arbejde med computerstyret gravering. Da jeg er blevet flexjobber sidste år, er det mig ikke tilladt at starte egen virksomhed op - derfor søger jeg en investor, som vil starte virksomheden op, og ansætte mig i flexjob ( = billig arbejdskraft, du får tilskud fra kommunen).

Min idé går ud på at lave en nicheproduktion, af graverede emner. Dette kunne fx. være computerfolk som ønsker deres eget særpræg på computeren i form af graverede kabinetter / plexiglasruder, eller mindre produktionsvirksomheder der ønsker at få mærket deres produkter på en smuk måde. Foreninger/klubber der ønsker specialgraverede ølkrus osv. osv.

Min idé henvender sig altså både til virksomheder og private.

Det der skal bruges i første omgang, er :

1) Et lille lokale i Viby J området
2) Graveringmaskine. Pris 20-60 tusinde kroner alt efter kvalitet
3) Et budget til markedsføring. Da jeg tidligere selv har haft selvstændig virksomhed, har jeg erfaring med både online og offline markedsføring.
4) Du skal ansætte mig i flexjob. Din månedlige lønudgift vil være ca. 6-7000 kroner efter tilskud. De første par måneder kan evt. være gratis praktik

Har dette vakt din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Mvh
Søren Vedel
Grøndalsvej 54, 3. -3
8260 Viby J
info@pionersoft.dk

IT-support og (produkt fotos) i Århus : www.pionersoft.dk

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:30

Hej Søren,.

Jeg kender to som inden for den sidste tid har anskaffet sig en graverings maskine og mener at få fortalt at den koster over 100 af de store og da de laver en masse andet end at gravere tror jeg ikke de har investeret i den dyreste, meen er ret sikker på at det er kvalitet de har købt alligevel.

Jeg skal absolut ikke gøre mig klog på den slags men tror det bliver dyrerer end du har oplyst..

Mvh Mads.

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:30

Hej Søren,

Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til gravering. Men skal du gravere i plastik med et godt resultat,  kræver det en Yag laser og de starter ved priser omkring 200.000 Kr.

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)