Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på webshop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 5. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Fra  www.slikworld.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg har lige overtaget webshoppen: www.slikworld.dk
I den forbindelse søger jeg efter en der kan lave et helt nyt design på shoppen.
Lige nu synes jeg er den er rimelig kedelig og sørger derfor efter en der kan lave designet så det første man tænker på når den kommer frem er slik.
Webshoppen er lavet i Woocommerce, og jeg ønsker fortsat brug af det, da jeg ikke ønsker at jeg skal til at oprette produkter, skrive nye tekster osv.
Lige pt. er jeg stadigvæk igang med at rette forskellige ting til i shoppen, men designet skal der altså bare være styr på.

Har du et godt tilbud til mig, så giv endelig lyd.

Mvh.
Martin
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Martin!

Jeg kan sagtens hjælpe med dig at opfriske designet på din webshop, og jeg kan godt forstå du ikke ønsker at bruge tid på at kopiere alt content til en helt ny shop. Jeg har en god idé til en god løsning til dig, men vil det være muligt for dig at ringe til mig på (+45) 6086 6086 eller kontakte mig pr. mail (contact@sebastianstoll.com)?

Mvh Sebastian Stoll

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne nok også være en god ide at få optimeret load tiden. Den er ret langsom.
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan vi hjælpe med hvis det er :)

Samt optimere load tiden :)

Info@inventgroup.dk eller 424 424 82

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg driver et kreativt webbureau www.frontweb.dk, hvor vi har flere designer og udviklere. Jeg har en fed ide til din hjemmeside.

Vi er vant til at arbejde med forskellige digitale projekter, og vi kan også hjælpe dig.

Vi kan hjælpe med at designe en professionel, simpel, flot, kreativ hjemmeside for 3795 kr. ekskl moms.

Hvorfor vælge FrontWeb?

Udarbejdelsen af din hjemmeside fungerer igennem et enkelt og gennemskueligt forløb, hvor vi vil tager dig i hånden hele vejen og guide dig.

Vi udvikler din nye hjemmeside i et moderne og mobilvenligt webdesign. Det er meget afgørende, at dine potentielle kunder får den optimale brugeroplevelse, uanset om kunden besøger din hjemmeside fra deres desktop, tablet eller smartphone. Din hjemmesider bliver skræddersyet dine behov.

Din hjemmeside bliver bygget i tidsvarende systemer og moduler. Som bliver skræddersyet til dine behov samt fremtidssikrede. Teknisk udarbejder vi vores hjemmesider i WordPress CMS. Det betyder, at du får en hjemmeside, hvor du let og enkelt kan administrere indholdet efterfølgende i dit kontrolpanel.

Ps. Forsat god dag!

/Team FrontWeb

Mathias Villadsen | FrontWeb CoOwner | Web developer, Graphic designer

Kontakt@frontweb.dk

+45 29 87 43 60

FrontWeb.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg hedder René jeg kommer fra Weebio.dk

Jeg kan se din slikbutik har ca. +200 produkter. - Er det din plan at oprette flere produkter?

Køreplan:

Vi har lavet en køreplan til videreudvikling og flytning af webshop´s til Weebio.dk 

Når vi flytter en webshop tager vi tekster, produkter og billeder med.

Vi har netop flyttet http://www.frisakkaffe.dk fra Dandomain til Weebio. Hvor vi gav webshoppen en ordentligt overhalling.

Abonnementsbetaling

Er det din plan at droppe mulighed for abonnements-betaling, det fremgår nemlig ikke særligt tydeligt på webshoppen, at det er konceptet. Eller hvordan er det lige præcist det fungerer.

konceptet er ikke fulgt bare 20% til dørs. Men det ved du sikkert allerede. Det kunne være spændende at videreudvikle konceptet. Dog er jeg ikke sikker på at abonnementsbetaling er en god ide, selvom den slags webshop koncepter bliver mere og mere almindelige.  

Kig på Weebio

Selvom du allerede har besluttet dig, så kunne du tage et kig på Weebio.

Sammenlignet med WP er Weebio mere:

Brugervenligt,
Innovativt
Hurtigere

Du kan booke en gratis gennemgang af Weebio. ( ca 1 time  )

http://www.weebio.dk


vh. René

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)