Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler, programmør, partner eller bare et godt råd søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!

Som overskriften nok afslører, så søger min partner og jeg en IT kyndig i et kommende projekt, som vi er i gang med at få stablet på benene.

For at beskrive forretningsideen, så er vi i gang med at starte en RFQ service op inden for autobranchen. Delvis at forbrugere kan indhente 3 tilbud ved en given service - og nej det er ikke autobutler eller noget lignende på markedet :) Uden at have været inde over lignende projekter før, så kan jeg se mange ligheder i systemkrav, specs, mv. i vores koncept som ved de mange andre RFQ services, delvis ageras, autobutler, 3tilbud og hvad de ellers måtte hedde. Så sidder du og tænker hvad vi helt præcist søger, så er det meget lig disse sites (måske blot i lidt mindre omfang). Jeg sidder og er i gang med at udarbejde en specifik kravspecifikation til vores site, som naturligvis bliver fremlagt til potentielle kandidater.

Kort kan det om os fortælles, at jeg læser økonomi på Aarhus Universitet og min partner i projektet er uddannet mekanikker. Vi mener derfor selv, at vi har et godt fundament for at få implementeret konceptet succesfuldt. Dog mangler vi her den sidste del i projektet, som skal stå for at udvikle hjemmesiden og tilhørende back-end system. Vi har kapitalen til at betale os fra det, så en betalt freelancer eller webudvikler vil sagtens kunne komme på tale. Det mest oplagte vil dog være en, som vil indgå i projektet imod andele i virksomheden, da vi mener, at det på sigt vil være mest givende for projektet som helhed, i stedet for blot at betale sig fra det i starten. Dog er det vel altid lettere ”bare” at betale for en service fremfor at finde en partner, som vil indgå i projektets gevinster, men samtidig også bare risikoen. Derfor står vi åben over for begge muligheder.

Skulle valget falde på en samarbejdspartner, som ikke indgår i virksomheden mod andele, men i stedet for up front betaling, så vil det være et krav fra vores side, at man har erfaringer med lignede opgaver og meget gerne at man kan fremvise referencer på udført arbejde. Dette er dog ikke tilfældet, hvis der indgås et decideret partnerskab.

Det var lidt om hvad og hvem vi søger, og vi håber naturligvis på så meget respons som muligt. Står du og mangler et nyt projekt at kaste dig over, så skriv endelig! Eller hvis du er den lykkelige ejer at et webbureau, som bare er knivskarp til disse opgaver, så hører vi også gerne fra jer. Gode råd og vejledning omkring ovenstående er også vældig påskyndet.

Skriv gerne hvis der er elementer I ikke forstår eller ting som skal uddybes. Og naturligvis hvis I er interesseret i ovenstående!

På forhånd tak!

Mvh
Mads og Chris
Fra København
Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også prøve at dele dette i facebook gruppen "Unge programmøre" 

Held og lykke med det hele, det lyder meget spændende!

Mvh

Mikkel Borch Malesa

Tilmeldt 3. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for rådet, det vil jeg helt bestemt forsøge :)

Hilsen

Mads

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet problem, håber I finder den rette mand. :)

Mvh
Mikkel 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads og Chris.

Det lyder spændende.

Giv mig lige et kald på 24202430

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)