Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import/Export af produkter i woocommerce ? Excel opdeler CSV filen helt forkert.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Jeg har en fysisk butik hvor vi nu også vil oprette en webshop. Jeg har nu oprettet de første godt 200 produkter manuelt. Og det tager en krig. 
Jeg har nu opdaget at man kan oprette produkter via import af CSV filer, jeg vil derfor gerne exportere mine nuværende produkter, for så at bygge videre på listen, som jeg så kan importere. 

Men jeg kan simpelthen ikke få lortet til at virke :P 

Den CSV jeg eksporterer opdeler produktbeskrivelsen forkert, hvilket forskubber hele filen. 
Jeg tror det er en fejl med tekstkvalifikatoren, for jeg kan se i min CSV at overskriften for den korte beskrivelse hedder: "Kort beskrivelse" men Beskrivelse ikke er sat i anførselstegn, hvorfor den så nu opdeler felterne forkert (ved linjeskift). 

Håber det giver mening, og at det er information nok til at udrede problemet. For synes det er lidt op af bakke at skulle oprette op mod 1000 produkter mere manuelt :P 

Rigtig god aften til jer :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan hjælpe dig med din udfordring. Jeg har løst ligenende udfordring mange gange tidligere.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)