Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varemærkeregistrering - en god idé? Allerede en konkurrent med samme navn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ejer en .com side som tjener penge på affiliate salg lige pt., så vi sælger som sådan ikke noget lige nu, men det kunne vi sagtens komme til i fremtiden. Stort set samtidig med os, for ca. 1,5 år siden registrerede nogle andre fra Tyskland .net versionen af domænet - hvem der kom først ved jeg faktisk ikke, det kan være os begge. De laver præcis det samme og det skaber nogle gange forvirring hos brugerne. Det er et slags tech site, og vil mene vi har et "brand" - forestil Jer pcworld.com og pcworld.net var to forskellige parter, bortset fra vi ikke formidler nyheder. Selvom vi registrerede domænenavn nogenlunde samtidig, kørte vi allerede idéen fra et andet webiste før vi registrerede domænet.

Til mit spørgsmål, er der mulighed for at vi kan registrere et EU varemærke nu og efterfølgende kræve at de stopper med at bruge navnet? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det vil ikke være muligt, og slet ikke med tilbagevirkende kraft. Men ved at registrere et EU varemærke kan du lukket hullet for, at andre nationale firmaer bruger sammen navn til at sælge samme ydelse. Så det giver nok meget god mening, hvis du satser på hele EU som marked

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)