Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Validere europæisk moms/vat nummer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Hvordan og hvor validerer man vat nummeret fra et europæisk firma (altså ikke dansk).
Jeg har ladet mig fortælle, at det er vigtigt at jeg får kontrolleret at firma og vat nummer stemmer overens, but how do i do it...?

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:55
Det kan du gøre her.
Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:14

Sune Christesen:
Det kan du gøre her.

Tak for linket.

Vil det sige, at hvis nummeret der ikke kan valideres og jeg i deres faq kan se at strukteren for det er korrekt, og ved jeg har valgt korrekte land - så er der tale om i hvert fald en fejl, evt ugler i mosen?

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:35
communication expert:

Tak for linket.

Vil det sige, at hvis nummeret der ikke kan valideres og jeg i deres faq kan se at strukteren for det er korrekt, og ved jeg har valgt korrekte land - så er der tale om i hvert fald en fejl, evt ugler i mosen?

Det vil jeg tro, opslagene laves direkte i de respektive registre så alle valide VAT numre burde være mulige at slå op.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)