Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til importør (eller selv importere) af "blanke" fotoalbums

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Strib
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Ja overskriften lyder måske lidt kryptisk, men det handler kort og godt om, at jeg som fotograf, er igang med at designe mine egne fotoalbums. Konceptet er klar og gennemtænkt....MEN: Jeg kan ikke finde "blanke" albums. Dvs. fotoalbums der ikke er betrukket med stof eller læder eller hvad det kan være. Det nærmeste jeg kan finde, er Srapbooks, men de er specielle indvendig, med sådan noget plastichalløj...og det skal det ikke være :o(

Jeg troede ikke det ville være så svært at finde en importør af sådan noget, men det er det.... man kan købe mapper, notesbøger osv i Panduro Hobby og sådan nogle steder, hvor de står med "blanke" forsider.....men IKKE fotoalbums. ØV!

Er der nogen af jer som evt har en kotakt her i DK, eller i det store udland, som jeg kunne komme i kontakt med?
Jeg har een gang haft held til at finde en producent ude i Østen et sted, men han ville have, at jeg MINIMUM skulle købe 5000 stk. og det var liiiiiige i overkanten :o)  ......det er jo kun mig og min biks....i hvert fald til at starte med :oD

Håber på at få nogle gode og brugbare forslag og send dem gerne til kira@kiraleth.dk

Hej hej fra Kira  www.kiraleth.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Fra Strib
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:16

Takker for linksene....mail med forespørgsel er afsendt :o)

Der er dog ingen af de 2 firmaer der nævner noget om netop det jeg søger, så jeg modtager gerne flere bud.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 21:10

Hej igen

Der skulle være tale om firmaer der pecialfremstiller mapper / albums. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til dem for at høre om de evt. kender nogen i branchen der kan hjælpe dig viderer, hvis de da ikke selv kan.

Alternativt kan du prøve:

www.WLW.de

www.kompass.com

Mvh

Sune

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)