Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god iværksætter bog til opstart af bar, pub, værtshus?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Nicko's Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ledt en hel del på nettet efter en bog der omhandler opstart af egen bar. Iværksætterbøger findes der mange af, men findes der en konkret til opstart af en bar? :-)

Nicko

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hvad jeg ved så nej - ikke en bog specifikt om at opstarte en bar desværre. Det nærmeste JEG lige kan komme med er, at bar og lignende bør lægges i selskabsform da der ofte vil være en vis risiko man vil afdække og at ApS så er det mere oplagte da man me et IVS og måske kun 1 krone i kapital ingen vegne kommer i forhold til en bar, som formentlig vil have kapital behov langt over 50.000 kr

Man skal også forvente, at banker stiller MANGE spørgsmål inden man får sin erhvervskonto, med mindre der er ejere der har meget stor mulighed for personligt selvskyldnerkautionere.

Her er en bog om IVS og en anden om det mere sandsynlige ApS, stiftelse, drift, skat, moms og en masse andet http://jh-e-books.blogspot.dk/2016/09/ivs-og-aps.html. Både som e-bøger og paperbacks

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Nicko's Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John.

Ja, jeg er desværre klar over jeg nok ikke kommer udenom at skulle finde én til, at investere i mig. Men jeg er sikker på den rette nok skal dukke op, indtil da ville jeg læse en god iværksætter bog og flere bøger. Viden kan kun gavne... 

Tak for dit indlæg.

Nikolaj

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Jeg har læst ufatteligt mange (og skrevet en) iværksætterbøger.

Men har ikke læst eller stødt på en direkte om opstart af en bar.

Men prøv at spørge dem som har barer i dag. Folk plejer at være meget glade for at hjælpe nye igang :)

Du kan evt se min liste af yndlingsbøger her
http://rasmusmadsen.dk/blog/ivaerksaetterboeger/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)