Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny fotograf vil gerne have flere kunder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ved siden af mit arbejde startet op som fotograf. Jeg har oprette en hjemmeside som jeg gerne vil have frem på Google søgemaskine fort at kommende kunder nemmere kan finde mig.

Har i gode råd til hvordan jeg gør det? og gode råd til min hjemmeside, så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Klik på min hjemmeside

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Vh Jacob Boutrup

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob. 

Hvis du sender dit telefonnummer, kan jeg hjælpe dig. 

Mvh.

Frederik Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

dit link er blevet fjernet. Så jeg har fundet denne side http://www.boutrupsphoto.dk/ - du må lige sige til hvis det ikke er din side. 

Efter min mening, så trænger din hjemmeside til lidt flere eller nye hænder. Der er trængt på fotograf markedet, og der er ikke noget ved din hjemmeside som skiller sig ud, eller viser hvor dygtig du er til at forografere. Der skal altså en modernisering af din side til, hvis du skal trække kunder ind den vej fra. 

Derudover skal du have SSL på din side (det kan Google rigtig godt lide). Så skal du have sat dig rigtig godt ind i SEO - Det er et kæmpe arbejde, og jeg vil råde dig til at anskaffe dig et godt online SEO kursus Som kan lære dig alle de basale ting. Du kan evt. Besøge GoLearns hjemmeside - de har helt sikkert et godt SEO kursus til dig.

god dag!

Mvh

Mathias

Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det..

Ja det er min hjemmeside.

Det må jeg hellere kigge på og sætte mig ind i...

Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kritikken. Du ver virkelig til en meget hjælp.

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Det kan godt være et "Husejerens" melding var lidt barsk - men jeg er altså tilbøjelig til at give ham ret.

I din tekst forsøger du at vise, at du er en seriøs fotograf, som ved havd du snakker om, men det lever dine billeder slet ikke op til.

Alle skal starte et sted, men jeg tænker helt klart du skal vente med at gøre mere PR for din side, til du har mange flere - og bedre billeder. 
Det bære meget præg af at du har fotograferet nogle venner eller familie - der er for mange billeder af de samme mennesker. For mig ser det ud som om det er private billeder, du har lagt op, og ikke billeder fra kundeopgaver.

Hvis ikke du har haft nogle kundeopgaver, så må du tage nogle billeder som ligner at de er det.
De fleste af de billeder du har lagt op virker enten ikke skarpe, eller også er kontrasten dårlig, belysningen er dårlig eller hvidballancen er skæv.
Har skal du simpelt hen have bedre billeder, som lever op til det du skriver.
Jeg tror simpelthen ikke du bliver booket på bagrund af de billeder du viser her.
Og du skal huske - i mange tilfælde har du 1 - gentager 1 chance. Har en potentiel kunde først 1 gang været inde og se din side - og tænkt at det ikke er den kvalitet de søger - så skal du ikke forvente de kommer igen.

Så skal du have flere billeder.
Hvis du vil vise du kan fotograferer bryllup, så skal der ligge mere end 4 billeder fra det samme bryllup - og igen - det er ikke ret gode billeder.

Hvis du vil vise du kan tage naturbilder, så skal der ligge mere end 3 - og hvor solnedgangen ligner noget taget med en mobiltelefon.

Alle billeder skal ikke nødvendigvis være skarpe - det billede du har under "hvad tilbyder jeg" kan jeg faktisk rigtig god lide,  selvom det ikke er skarpt - men det er også lidt en anden genre, hvor det er OK.

Så skal du enten selv kigge dine tekster igennem igen, eller hvis du ikke er så skrap til dansk - få en anden til det. Der er for mange stavefejl og dårlige formuleringer til et de virker professionelt.

Tja - det var heller ikke en særlig sød melding - men måske lidt mere konstruktiv.
Det er bestemt ikke for at holde dig ude af markedet - du skal være velkommen - men din side er simpelthen ikke god nok.
Som en anden skrev - der er mange om buddet - så du skal virkelig forsøge at vær skarp, hvis du vil være med.

Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kigger på din besked og tager det til eftertragtning

Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nej det har du da ret i at din besked ikke var positiv. Men klart noget jeg kan bruge til noget.

Jeg har min kæreste med på nogle af billederne men langt fra alle. Har desværre jobs som jeg ikke har tilladelse til at ligge op online.
Nogle af billederne er som kunden ønskede. Jeg har os kun fotograferet i 2 år😊 og kun det sidste år taget af kunder og det er kun givet 3 jobs.

Jeg kan virkelig ikke se din kritik af min billede kvalitet. Men jeg skal have flere uafhængig til at give feedback på min billeder inden jeg forsætter.

Jeg er nød til at have flere job får at blive bedre.

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er enig I at du er nød til at have en hjemmeside som er mere up-to-date og som bedre præsenterer dine flotte billeder. Det er det første indryk man får, og hvis siden ikke er i top så kan du miste kunder.

Skriv til mig på info@spirian.dk så kan jeg hjælpe dig videre.

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mammawear.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jacob

Jeg synes det er sejt du starter op som fotograf ved siden af dit arbejde! Og har taget springet med en hjemmeside, for at vise hvad du kan Yes

Jeg synes dog dine billeder kræver mere øvelse, da de ikke er helt på niveau med mange af de dygtige profesionelle fotografer du vil konkurrere mod. I stedet for at fokusere på at få flere besøgende på din side, skal dit fokus være at komme ud og tage flere billeder, så du kan øve dig, og vise hvad du kan. 

Deltag i fotokonkurrencer, stil op (gratis) og tag billeder til byfester, arrangementer, fodboldkampe mv. Så får du en masse øvelse, og en hel del billeder til eget brug. Ved siden af kan du sørge for at optimere din hjemmeside. Som mange skriver til dig, er der en del stavefejl på din side, og den virker meget "gammeldags" og uprofessionel. 

Derefter, når du er ved at være der hvor du virkelig har noget materiale at vise frem, så kan du sætte i gang med at fokusere på at skaffe kunder! Jeg kender flere "hobby fotografer" som har startet på den måde, og efter et par år gået over til at tjene penge i weekenderne på bryllupper og konfirmationer. Men desværre tror jeg kun det vil være spild af tid og penge at forsøge at skaffe kunder med din nuværende hjemmeside. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)