Hej miss-fantasy Jeg tror du er nået dertil hvor du må hyre en til at hjælpe dig lidt. Hvis det er noget der helt simpelt kan fixes hurtigt, kan det jo være du er heldig det kan gøres for et par hundrede kroner af en sulten studerende :P Start evt. en ny tråd og spørg om nogen kan hjælpe dig lidt med teknikken, enten kan vedkommende løse det for dig fra egen pc, eller hvis du gerne vil have det løst fra din findes der mulighed via skype at lade nogen se på din pc via at dele skrivebord/skærmbillede og guide dig den vej. Blot et forslag inden dine grå hår som du taler om bliver for tydelige :) |
hey eller godmorgen
nej jeg prøvede at skifte ftp program igår men uden resultat så jeg tror faktisk bare jeg må droppe lige nøjagtig det design templates jeg havde kig på og se om jeg kan hitte noget andet der mere lige at gå til uden problemer, for jeg har ikke tid og ikke resourcer til at vente og ej heller til at få hjælp, er lige blevet enlig mor og skal have tingene til at hænge sammen økonomisk her også , så jeg må se og klare mig ud af problemet selv her, men ellers tusind tak for hjælpen... allesammen :-)
knuzer herfra.