Jeg arbejder med rekruttering og headhunting og er ved et tilfælde faldet over jeres hjemmeside, som jeg finder meget spændende, fordi jeg pt. leder efter en profil, der matcher mange af de brugere, som I har på Amino. Det, jeg konkret søger, er en person, der på nuværende tidspunkt eller tidligere har prøvet kræfter med det at være selvstændig, og som har mod på at være med til at opstarte ny virksomhed i Danmark. Derfor tillader jeg mig at præsentere nedenstående stillingsopslag, i håbet om at nogen af jer derude kan se en ny spændende fremtid hos ABC- gruppen. Vil du være med til at opstarte ny virksomhed i Danmark? Nordens kommende største leverandør af studenterhuer og skoletøj i Danmark søger salgschef til det danske marked. ABC-gruppen er i dag Sveriges største leverandør af studenterhuer og skoletøj i Sverige og virksomheden går nu ind i Danmark. Herfor søges en daglig leder, som kan fungere som vores Salgschef, Country Manager eller "blæksprutte" i Danmark. ABC-gruppen ejes af den svenske ABC Gruppen AB med hovedkontor i Stockholm. Herudover har ABC-gruppen afdelinger i Göteborg, Sundsvall og Malmö. ABC-gruppen har indgået aftaler med over 70 % af Sveriges gymnasieskoler, og både personale og omsætning vokser hvert år. Beskrivelse af arbejdsopgaver:
Signe Kragelund Researcher Unik Human Resources A/S Aldersrogade 8 2100 København Ø Telf.: +45 7021 1221 mobil:+45 2787 6010 Mail: sik@unikhr.dk
|
Nye udfordringer?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)