Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Economic eller Dinero?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal have et regnskabsprogram, og tænker om det skal være economic eller dinero. Dinero virker meget let, men min revisor tilråder economic da han bare kan hente det. Kan man bruge begge eller hvordan? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han kan da også få revisor adgang til Dinero ham revisoren https://dinero.dk/support/sadan-far-du-adgang-som-revisorbogholder/ 

Omvendt kan det være godt at bare bruge det revisor vil, selv om det ofte er bekvemmeligt for revisor og ikke for dig

Du bør faktisk lige prøve begge i den gratis prøveperiode for Economic og for Dinero (som er for evig gratis men klart bedst i betalt) hvis det er dig der skal bogføre og revisor kun revidere og eller gennemgå regnskabet 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har altid hadet at bogføre og af samme grund altid var bagefter. Ikke ønsket at betale for bogføring da der var rimelig få bilag. Men efter at jeg har fået pro går det som en leg. Hvis jeg har tanket et sted jeg ikke har kort, er kontant kvitteringen bogført og uploadet i skyen og regnskabet, inden jeg forlader stationen og kvitteringen ligger i skraldespanden. Aldrig har mit regnskab været så opdateret som det er nu. Lønnen er bogført i løbet af 2 tryk. 1 tryk i danløn og 1 i dinero. Og så står det korrekt. Hvis banken beder om en balance har de den 5 min efter jeg har fået deres mail. Det er simpelthen vildt 🙂

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Men også lidt vildt at dinero ikke har et budget modul.

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du bruger Dinero, eller hvordan ? :)

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må man sige 🙂

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med fare for at lyde som en reklame søjle men hold nu op hvor den download funktion og gemme i skyen er fantastisk. Man sidder som håndværker og spiser sin frokost, checker mail og opdager et par fakturaer. Downloader dem og spørger hvilken app man vil bruge til at åbne dem, man svarer dinero app, og bum er den på skærmen. Upload og bum sidder den klar til bogføring under rigtige konti. Det gør man med alle 4. Åbner bogføring og checker beløb og datoer og hvad der er og trykker godkendt. Jeg bruger 5-10 min hver frokost pause og hiver det ned der er kommet og lægger op. Danløn bliver kørt gennem deres app og afsluttes med et tryk så ALLE Løn data ligger rigtigt i dinero. Man føler sig en alyså lille smule blæret når man kan køre løn 9.30 og 9. 45 kan sende banken ikke bare et driftsresultat, men også en saldo balance der er mere frisk end mælken i supermarkedet. De regnskab kyndige vil nok ryste lidt overbærende på hovedet men jeg er altså ikke regnskab kyndig, men håndværker med kun en 10 klasse.

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PS glemte lige at sige at man i hele forløbet ikke har haft et ringbind, en lommeregner eller en blyant fremme. Løn er danløn app som arbejder sammen med dinero.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)