Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress 400-fejl i Google Search Console

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har overtaget hjemmesiden http://traefaeldning.dk/ og har opdaget er der er en række 400-fejl koder i Google Search Console (jeg har allerede lavet redirects for alle 404-fejl).

Så nu er mit spørgsmål: Hvad er en 400-fejl og hvad skal jeg gøre ved dem?

Jeg kan se at alle fejlene er relaterede til en fil som hedder admin-ajax.php (som ligger i mappen wp-admin). Så hvad laver den fil og er det en del af WordPress eller stammer den fra et plugin (og hvordan finder jeg i så fald ud af hvilket)?

Her er et eksempel på en af siderne:

http://traefaeldning.dk/wp-admin/admin-ajax.php?action=flare_get_counts&url=http%3A%2F%2Ftraefaeldning.dk%2Ftilfoej-virksomhed%2F&post_id=210&_wpnonce=8f2d73c9fb

På forhånd tak Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

400 er en bad request. Dvs. en html/ajax-streng der ikke er formateret korrekt.

Sådan som jeg umiddelbare kan se på nettet, er det et modul der kalder et component der hedder flare_get_counts.

Du er nok nødt til at debugge lidt, det ser ud til at være et modul, der forsøger at vise "counts" på en side, der ligger i admin, der hedder tilføj virksomhed: /tilfoej-virksomhed/post_id=210

Men hvad det er kan jeg desværre ikke sige uden at kigge i koden. Det kan være et modul, som ikke bruges mere, der ligger og kører, prøv at se om der er noget som ikke skal bruges.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:

400 er en bad request. Dvs. en html/ajax-streng der ikke er formateret korrekt.

Sådan som jeg umiddelbare kan se på nettet, er det et modul der kalder et component der hedder flare_get_counts.

Du er nok nødt til at debugge lidt, det ser ud til at være et modul, der forsøger at vise "counts" på en side, der ligger i admin, der hedder tilføj virksomhed: /tilfoej-virksomhed/post_id=210

Men hvad det er kan jeg desværre ikke sige uden at kigge i koden. Det kan være et modul, som ikke bruges mere, der ligger og kører, prøv at se om der er noget som ikke skal bruges.

Tak for indput.

tilfoej-virksomhed/ var en side, som et plugin der hedder "Sabai paid listings" brugte.

Jeg har afinstalleret pluginet og slettet de efterladte filer jeg kunne finde i file-manageren.

Men det kunne godt tyde på at den stadig spørger lidt.

Jeg har prøvet at lave en 301 redirect (via pretty links) fra siden uden held.

Så er der andet jeg kan gøre for at slette siderne, fortælle Google at de skal ignoreres eller noget helt tredje, så problemet bliver løst?

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)