Kan sagtens være brugbart for dig - mener det koster mellem 250 kr og 1000 (10.000 dyrest) kr om mdr (afhængig af dit overførsels behov) Jeg mener også der er den del gebyrer i form af ex hvis man vil have kredit kort frem for det pre-paid debetkort der knyttes til og div andre gebyrer (ATM mm) og jeg tror mere det vil være supplement til din bank, end noget der kan erstatte - MEN et muligvis godt supplement ved mange overførsler og specielt ved behov for træk under rejser mm Overføringsmæssig kan du også kigge på Transferwise som alternativ til banker Du må meget gerne vende tilbage med hvad DU når frem til i forhold til Revolut vh John Hannover |
Cookie - John Hannover:Kan sagtens være brugbart for dig - mener det koster mellem 250 kr og 1000 (10.000 dyrest) kr om mdr (afhængig af dit overførsels behov)
Jeg mener også der er den del gebyrer i form af ex hvis man vil have kredit kort frem for det pre-paid debetkort der knyttes til og div andre gebyrer (ATM mm) og jeg tror mere det vil være supplement til din bank, end noget der kan erstatte - MEN et muligvis godt supplement ved mange overførsler og specielt ved behov for træk under rejser mm
For forretningsbrug har de en "Freelancer" med 1 kredit/debet kort til 7£/md hvilket kan "stoppe hullet", og du har fuldstændig ret I, at dette er et supplement til banken - ikke et alternativ, og pt ved jeg ikke hvordan pengene er sikret, og jeg har bestemt ikke lyst til at få store betalinger ind på en konto som denne. Jeg har egentlig ikke problemer med min banks generelle priser - det er alle smågebyrerne og det at man hele tiden skal "tælle fingrene" der irriterer mig.
Det virker meget som Transferwise ligner det danske selskab der blev forsslået, medens det forekommer at Revolut kan det samme plus give dig kredit/debit kort understøttelse.Jeg vil givet afprøve det med begrænsede beløb og se om det fungerer som indikeret.