Relevant sponsor søges til podcast i rivende udvikling - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Relevant sponsor søges til podcast i rivende udvikling

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 6
Tilmeldt 14. sep 15
Indlæg ialt: 3

Skrevet 16-04-2018 kl. 16:48

Jeg skriver dette opslag fordi jeg sammen med to andre unge gutter, har en rigtig interessant podcast ved navn ”fyraften”, som efterhånden har vist tegn på at udvikle sig i en yderst positiv retning.

Hvem er vi

Hele idéen med at skabe podcasten kom fra, at vi sammen driver virksomheden ejour, hvor vi producerer videomateriale som branded content. Vi vil gerne understrege at det langt fra bare er en hobby, men at vi har haft en seriøs virksomhed kørende i lidt over et år, og også har tallene til at understøtte dette. Jeg kan bl.a. også nævne, at mine to partnere som tidligere youtubere, har genereret over 6 millioner visninger på deres materiale.

Vi fik alle tre ret hurtigt en interesse for det nye podcast medie, og så også et hul i markedet. Derfor lancerede vi for ca. 4 måneder siden denne podcast, hvor vi som unge iværksættere fortæller om vores oplevelser, og diskuterer emner der vedrører miljøet.

Hvorfor sponsorat?

Vi har eksperimenteret med mediet i et par måneder og har lige rundet 4200 downloads fordelt på 19 afsnit + de ca. 420 følgere vi har på vores Youtube kanal, hvor vi ligger podcasten op i levende billeder. Vi har bl.a. haft kendte influencers som Rasmus Brohave og Eiqu Miller med som medværter:

&t=2258s">
&t=2258s

Tilsammen har vi investeret omkring 15.000 kr. i projektet, primært i mikrofoner og tilhørende udstyr. Vi har desværre også erfaret, at det er svært at få til at løbe rundt rent økonomisk.
Af den grund søger vi nu en relevant sponsor til 2. sæson af podcasten. Vi søger selvfølgelig et brand der kan passe ind i det miljø der er tilstede i fyraften, og som vil forbinde sig selv med iværksætteri. Et sponsorat igennem podcasten synes vi fremstår attraktivt, fordi det giver dig som sponsor, en unik mulighed for et anderledes medie at markedsføre dig igennem, og nå ud til et meget relevant segment.  

Det er svært at gøre kortfattet, men mine medværter og jeg vil med glæde tage et uformelt møde, og fortælle mere om os selv og projektet, samt vise flere analytiske tal om nødvendigt, hvis det eventuelt kunne vække din interesse, at støtte op om tre unge iværksættere, med smag for en god øl :-)

Jeg/vi glæder os til at høre fra jer!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)
Besøg vores andre hjemmesider :