Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online marketing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

I forbindelse med mit - forhåbentlig snart opstartede firma - vil jeg høre om der er nogen der har nogle gode ideér mht. reklame på internettet.
Jeg er selvfølgelig klar over mulighederne som bannerreklamer, pop-up vinduer og søgemaskiner men måske er der nogen der ligger inde med et godt tip til alternativ markedsføring på nettet?

På forhånd tak :-)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:41

Der er mange muligheder. Hvad er det f.eks. for en type varer du skal sælge, hvem skal de henvende sig til?

Så leder det da lidt på sporet hvilke muligheder der er :)

Ihverfald held og lykke :D

Christoffer
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53

Hejsa.

Ja, det kommer som Christoffer skriver helt an på, hvad du sælger. Det der er vigtigt som nystartet, er at finde nogle seriøse og relativt billige (eller helt gratis) steder, hvor der kan linkes til dig (formoder du får en hjemmeside).

Jeg sælger bl.a. barselsgaver og har fået lagt links ind enten gratis eller til meget rimelig pris på en hel del forskellige shopping guides - enten generelle shopping guides eller guides på baby-relaterede sider, som f.eks. netbaby.dk, min-mave.dk, dk-mor-i-udland.com m.v.
Mange af den type sider er bare glade for at få flere links ind på deres sider og jeg kan tydeligt se, at mange af dem er velbesøgt.

Skriv gerne lidt om, hvad du skal lave, så kommer jeg gerne med nogle ideer

Hilsen
Camilla

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)