Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Person/Firma søges til kodning af stor hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj allesammen,

Vi skal have lavet en engelsk social platform til en stor gruppe mennesker. Der vil være en del funktioner - store og små.

Umiddelbart tænker vi den skal laves fra "bunden" af. Vi vil helst undgå Wordpress.

Jeg har lavet en PDF hvor jeg har skrevet de funktioner vi ønsker og lavet nogle skitser om hvordan det hele kan evt. fungere. Du må meget gerne selv komme med løsninger selv så vi finder den bedste løsning til det hele.

Den her platform vil være stor, så det skal i være forberedt på - det er en hel social platform og ikke en lille en af slagsen.

Det vil dreje sig om:

Bruger kan tilmelde sig og have sin egen profil

Venner liste

Følger liste

Blog

Admin funktion 

Webshop

Privat chat

- og meget mere.

Der skal ikke være en begrænsning på hvor mange bruger der kan være på platformen. Vores støreste konkurrent har 65 millioner aktive bruger. Vores platform vil have flere funktioner og muligheder....så der er allerede mange som er interesseret i at være medlem.

I må meget gerne kontakt mig privat og så kan i få min e-mail.

Krav:

I skal have en eller flere hjemmesider som i har lavet, som i kan vise frem til os.

I skal være nem at snakke med og være klar på at arbejde sammen med os mange gange i fremtiden.

Man skal underskrive en NDA før man får PDFen.

Tak!

Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  -aps Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot en venlig advarsel. Når du skal bygge en side i denne størrelse, så er det for det meste ikke hos programmørens evner at der opstår problemer.  Men i planlægning, management og evnen til at komunikerer med programmør. Pas nu på, det er så nemt at ende det forkerte sted.

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for advarslen og det vi vil helt sikkert huske på det - Vi passer på :-) 

Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina,

Det kan vi hjælpe dig med hos Nordicode. Det kræver dog at i er forberedt på at en løsning som du beskriver, er omkostningstung. Både at udvikle og vedligeholde.

Kontakt mig gerne på mikkel@nordicode.dk for at høre mere.

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina,

Nu bliver jeg sikkert slagtet for det her...! :) Men hvis økonomien er en faktor, så er det måske bedre at få det bygget op "fra bunden af" i udlandet? Og hvis det har interesse, så har jeg bekendte i ek. Ukraine & Indien, som er super skarpe til sådan noget... Du kan få deres emails, og så skrive direkte til dem, og få priser fra dem også? :)

Vh,
Andreas

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel - Tak, men jeg har fundet en :-)

Anderas - Jeg har nu fundet en og jeg valgte at få en til at lave den ved brug af Wordpress og han vil så også kode lidt :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)