Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varelager sælges - Interiør/boligartikler fra velkendte mærker.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sælger mit varelager og det henvender sig til bolig/interiør/deko/juleartikel interesserede.

Varelageret består af mange glasvarer bl.a. glasvaser, hurricanes, lysestager både helårs og julevarer, julekugler i både glas, pvc, pailletter både i smukke ensfarvede farvemix og med håndmalede motiver bl.a fra Italien. Marmorlook, fjerkugler, glitter og glimmer. Flere Kunstige juletræer i grønne, pink, hvide, blå m/u lys i super kvalitet fra Italien, grankranse med og uden sneeffekt, kogleranker, pelssokker, diverse blomstergrene og træer, etagere og bakker i mange design, cementfade i beige og grå, glimmervarer til juletræer fx. fjer, roser, noder og mange mange flere. 

Af helårsvarer er der mange glasvaser, lysestager, fade, etagere, lys, display artikler, porcelænskrus fra Krasilnikoff m.m.

Stilen er mere moderne end klassisk gammeldags. Dvs. der er mange varer i creme/sølv/hvid/guld men også en del i selvfølgelig rød men også pink/lilla/grøn/grå/blå etc.

Der er varer fra danske brands som Bloomingville, Krasilnikoff, Ib Laursen og mange flere samt rigtig flotte varer fra flere europæske interiørbrands.

Jeg kan sende fotos og mini video til interesserede. Alle varer er salgsklar og fejler intet. Står pt. fremme så de nemt kan ses.

Mvh. Bettina

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)