Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ufærdig hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjælp! Lille organisation i København står med ufærdig hjemmeside! Efter at vi i januar måtte afslutte samarbejdet med vores webfirma, efter gensidig overenskomst med firmaet, står vi med en hjemmeside (CMS system i PHP), som mangler at blive gjort helt færdig - og som samtidig har vist sig at have en del fejl, som skal rettes. Det pinlige er, at vi gik i luften med siden før jul i den tro, at kun få ting manglede at komme i orden, men det viste sig ikke at holde stik. Vi er fortsat i luften og lægger stof ind, fordi vi ikke kan leve uden et site længere. Men websitet bærer i høj grad præg af ufærdighed og fejl-funktioner, og derfor kan det kun gå for langsomt med at få løst problemerne. Vi regner desuden med at foretage designmæssig opgradering fra det nuværende, og der ligger derfor flere opgaver ude i fremtiden. Men i første omgang har vi brug for at sikre et fornuftigt ansigt udadtil. Er du - eller kender du en programmør, som er - superdygtig og systematisk og som har tid og lyst til at hjælpe os NU! Så er jeg lutter ører. Mere information om opgaven kan fås ved direkte henvendelse til: ld@i-m-s.dk
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:59

Hej Id2008.
Jeg har sendt dig en mail på ld@i-m-s.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:12

Du skal være velkommen til at sende en mail på email@redweb.dk med en beskrivelse af hvad i ønsker og hvad jeres behov er.

Så sender jeg gerne et uforpligtende prisoverslag retur.

Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:51

Hej

Kan godt hjælpe.

Men kræver du sender en link, og derefter kommer jeg med et prisoverslag.

Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:51

Glemte mit tlf. nr.

Jens Hansen

60 15 72 21

Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:33

Send mig en mail, så sender jeg dig detaljerne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)