Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NETS indløsningsaftale

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at få min indløsningsaftale med nets på plads til min webshop, men jeg skal stille 25.000kr som sikkerhed i form af pant i en spærret konto eller anfordringsgaranti fra mit pengeinstitut.

Som det står lige nu har jeg ikke mulighed for at stille dette til rådighed. Er der er en anden måde at jeg kan tage imod Dankort på? Eller bliver jeg nød til at finde de 25.000kr?

Lige som en side ting, har i en betalingsgateway som I kan anbefale? Jeg har en Dandomain webshop og jeg vil gerne tage imod Dankort, Visa, Mastercard og Mobilepay.

På forhånd tak.🙂

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Eneste du kan gøre er at forhandle størrelse af garanti (som varierer efter varegruppe)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

NETS sidder stadig på det 'rene' Dankort, så som John siger så hedder det forhandling ... 

Mht. de internationale og MobilePay så har jeg lavet løsninger med Quickpay, Stripe og Epay/Bambora som alle har virket fint. I hvert fald Epay tager Mobile, også.

Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  -aps Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er så mange gode alternative til nets, at jeg slet ikke kan forstå du overhovedet gider.

Find en online betalingsleverandør istedet.

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver vel nød til at have en aftale med nets, hvis jeg vil tage imod dankort, lige meget hvilke betalingsleverandør jeg vælger?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ingen nets aftale intet dankort - men der er jo en del som hjælper hele vejen igennem

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Kristiansen:
Mht. de internationale og MobilePay så har jeg lavet løsninger med Quickpay, Stripe og Epay/Bambora som alle har virket fint. I hvert fald Epay tager Mobile, også.

Gør QuickPay skam også - og QuickPay understøtter også mobilepay checkout som eneste PSP.

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ved i hvad de 25.000DKK skal stilles som sikkerhed for? og i hvilke tilfælde kan man komme ud for at nets skal bruge pengene?

Jeg kan bare ikke helt se hvordan jeg kan skylde nets penge, da det er dem der overføre penge til mig?🙂

Håber i også kan kaste lidt lys over dette. På forhånd tak🙂

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er til sikkerhed. Indløsere løber en risiko ved at tilbyde kunder indløsningsaftaler.

I tilfælde af at I lukker butikken uden at sende de varer kortholdere har bestilt, ønsker indløseren at dække sine evt. tab af.

I tilfælde af at kortholdere lavere chargebacks kan indløseren i sidste ende komme til at hænge på regningen.

Indløsningsforretning ikke uden risiko.

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Thomas.

Havde selv tænkt at det nok var det sikkerheden skulle bruges til.

Undrede mig bare lidt da jeg tidligere har brugt Stripe, uden at skulle stille nogen sikkerhed.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)