Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LØS CO2 PROBLEMET

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig! :)

Jeg hedder Andreas og er 17 år gammel. Jeg har allerede før etableret et virksomhed og har en del erfaring, udover det brænder jeg vildt meget for det som jeg gør. Jeg har mange ideér og nu er det sådan at jeg har fået en ide, hvor jeg sige at denne ide ville virkelig forandre noget. Selve udviklingen og produktionen ville være "no big deal".

Ideen er at man fanger det Co2 op som bliver udstødet fra biler, lastbiler. Det er en simpel ide og kunne bidrage en stor del, til at rede vores jord. Jeg har også tænkt på at hvis en kunde vil købe noget, vil en kunden også gerne få noget for det. I dette tildfelde er det sådan at kunden får muligheden for at rede verden og en anden ting som jeg ikke vil give pris til en hver. Skriv en besked til mig, så kan vi snakke om alt. Jeg brug for en person som har lyst til at være med til dette projekt. Personen skulle have erfaring med at starte egen virksomhed, fremstilling af fysiske prototyper eller begge ting. Hvis du har andre kompetencer som du syndes kunne berige dette startup, så giv endelig besked. 

Tak for interessen! :) 

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Kontakt

fashiondanishstyles@gmail.com

+45 71160604

God påske til alle!

Mvh. Andreas

Tilmeldt 30. Mar 18
Indlæg ialt: 28
Fra  tips Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt fakta til eftertanke.

Flere og flere biler bliver elektriske og vil derfor ikke have Co2 gasser.

97-99% af alt Co2 kommer fra havet, og ikke fra mennesker.

På trods af flere steder bliver varmere såsom grønland og nordpolen. Så er det begyndt at sne i Sahara, og man forventer at europa fra 2020 til 2050 vil være i en mini istid (på trods af global opvarming)

Global opvarming er altså ikke global, og det er også derfor man er begyndt at bruge ordet "klima ændringer" istedet.

Det meste af tiden råber folk om Co2 fordi de søger økonomisk støtte til forskning eller projekter.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)