Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internettet - et misforstået medie?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Internettet har intet at bevise, det virker!

 

Men bør det ikke behandles som så mange andre medier, med en kærlig hånd og en klog investering?

 

Sådan forklarer jeg overfor mange af vores kunder, som er i tvivl om det vil ofre penge på Internettet. Men faktum er vel, at Internettet ikke bliver anset for at værende den reklame det i mange tilfælde egentlig er eller burde være?

 

Nu læste jeg det interessante indlæg her på siden om, at tv-reklamer ikke behøves at koste en halv million. Men det koster dog stadig nogen penge, og det er da en begrænset tid séeren får reklamen at se. Hvorimod en god hjemmeside kan opholde folk i indtil flere minutter.

 

Pointen er, at mange ikke ser på Internettet som en reklame, men med de nye hjemmesider man kan lave i flash, er det jo nærmest en tv-reklame som brugeren selv sidder og styrer, og med lidt teknisk snilde kan du guide dem derhen hvor vi vil. Ofte ser brugeren heller ikke på en hjemmeside med ligeså kritiske øjne, ét fordi de frivilligt er gået ind på den, men mange er heller ikk ligeså vandt til hjemmesider, som de er til tv-reklamer.

 

Derfor undre det mig meget når jeg ser store firmaer bruge millioner på tv-reklamer i primetime, store helsides annoncer i avisen, men ikke en klejne på deres hjemmeside. Ved ikke om det er fejlslået markedsføring, eller om det bare er mig som ikke er uddannet nok til at kende deres marketing folkenes udspekulerede måde at føre kampanger på?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)