Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Savner bundærlig feedback på mit logo!?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit logo vil fungere rigtig dårlig i lille størrelse, f.eks. som logo i top, bund og som favicon på en hjemmeside.

Ud over det er det meget svært at komme med feedback, når du intet skriver om din virksomhed og dens formål.

Passer logoet til resten af din markedsføringsmateriale? Er der en "rød tråd" igennem, eller ?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig som trykker på tøj giver dette rigtig godt på bunden da det er meget dyrt at lavet tryk i så mange farver. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Min bundærlige mening er at det du har der, ikke er et logo, men en illustration. 

Det vil ofte blive rockerdyrt at trykke (eller umuligt i mange tilfælde)


Det kan godt blive et logo - men det skal skæres ind til benet Smile

Du skal tænke over, hvad vil jeg gerne udstråle med logoet, hvem er mine kunder og hvad står min virksomhed for. 

Hvis du kunne have interesse i det, så har jeg skrevet en guide med '6 uundværlige tips til dig der skal have lavet et logo'
Du kan hente den ved at følge linket her: https://vissuel.dk/logo-design-tips/

M
ange hilsener
Sarah 

Tilmeldt 27. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. Logoet skulle være til min komme de børnetøjs webshop. ellanoa er navnene på mine børn så deraf ideen til navnet.

Tilmeldt 27. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig på visse punkter. Da jeg i sin tid fik en til at lave logoet bedte jeg vedkommende om at lave lave en illustration af mine børn og på en eller anden måde få det med ind i navnet Ellanoa —> der var hvad det endte ud med. 

du siger at der skulle skæres ned på det for at det kunne blive til et logo. Hvordan kunne man gøre det tænker du ?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcist hvordan kommer an på præcist hvem din målgruppen er og hvilken type tøj du sælger. 

Der er forskel på om det er tøj du sidder og tegner hjemme i din kælder eller det er et kendt brand

Hvis det er et kendt brand, så må jeg desværre nævne, at jeg tror du skræmmer ret mange mennesker væk bare med logoets udtryk. 

Logodesign starter med en ide, målgruppe og virksomhedens grundide. Derfor kan man stramme ind adskillige gange. Netop øvelsen at stramme ind og gøre det mere strømlinet, mangler du at gøre :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)