Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkeservice med afhentning til EU

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sender som virksomhed meget få pakker i egen regning (normalt Ex. Works). Til USA er vi meget glade for at bruge Pakke.dk, som basalt er UPS med rabat gennem en klodset hjemmeside, men de er totalt urimelige prismæssigt til i hvert tilfælde Kontinentaleuropa.

Findes der lignende services der bruger eks. GLS eller lignende?
(Vi sender for lidt til at have konto med dem og pakkeshop konceptet er elendigt)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.pakkelabels.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
Findes der lignende services

Ja

Prøv at kontakte Link logistics de har nogle rigtigt gode aftaler med de store kurerfirmaer UPS, FedEx, DHL ... osv. Hvis de årlige volumen er stor nok vil de kunne tilbyde nogle rigtigt gode priser.  Hvad giver du på nuværende tidpunkt for en pakke?

Prøv at kontakte Kasper Zeeberg Skou fra Link logistics. www.linklog.dk

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:

www.pakkelabels.dk

Når man finder vej gennem deres hjemmeside ser det ud til at være perfekt

Tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Arne G.:

www.pakkelabels.dk

Når man finder vej gennem deres hjemmeside ser det ud til at være perfekt

Tak

Jeg bruger det selv til stor tilfredshed - simpelt og ligetil. Det kan godt være, at man, ved større kvantum, kan få billigere priser direkte gennem fragtfirmaerne, men her stilles i hvert fald intet krav om minimumsantal pakker :)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:

BroncofanDK:

Arne G.:

www.pakkelabels.dk

Når man finder vej gennem deres hjemmeside ser det ud til at være perfekt

Tak

Jeg bruger det selv til stor tilfredshed - simpelt og ligetil. Det kan godt være, at man, ved større kvantum, kan få billigere priser direkte gennem fragtfirmaerne, men her stilles i hvert fald intet krav om minimumsantal pakker :)

Min begejstring må jeg sige faldt efter jeg havde lagt bestilling og jeg benyttede den første (PostNord) hvor det viste sig at jeg både skulle aflevere pakken og min leverandør skulle hente den i en pakkeshop. Da jeg ringede op var de venlige til at kreditere den label og anbefalede så GLS - hvor det så viste sig at jeg skullle til en pakkeshop for at aflevere.

Hjemmesiden er ret håbløs til at forklare hvad det egentlig er den sælger hvis man ikke lige flipper rundt til Post Nord, GLS og DHL for at lære hvad deres produkter hedder og er. Jeg tog da som givet af MyPack Collect betød at nogen kom og hentede min pakke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Arne G.:

BroncofanDK:

Arne G.:

www.pakkelabels.dk

Når man finder vej gennem deres hjemmeside ser det ud til at være perfekt

Tak

Jeg bruger det selv til stor tilfredshed - simpelt og ligetil. Det kan godt være, at man, ved større kvantum, kan få billigere priser direkte gennem fragtfirmaerne, men her stilles i hvert fald intet krav om minimumsantal pakker :)

Min begejstring må jeg sige faldt efter jeg havde lagt bestilling og jeg benyttede den første (PostNord) hvor det viste sig at jeg både skulle aflevere pakken og min leverandør skulle hente den i en pakkeshop. Da jeg ringede op var de venlige til at kreditere den label og anbefalede så GLS - hvor det så viste sig at jeg skullle til en pakkeshop for at aflevere.

Hjemmesiden er ret håbløs til at forklare hvad det egentlig er den sælger hvis man ikke lige flipper rundt til Post Nord, GLS og DHL for at lære hvad deres produkter hedder og er. Jeg tog da som givet af MyPack Collect betød at nogen kom og hentede min pakke.

Det er naturligvis et forhold som skulle være omtalt, men som heller ikke stod helt tydeligt i det du skrev. Mine pakkeleveringer er så små, at det ikke har den store betydning, samt har jeg mange afleveringssteder i Aarhus som jeg kan benytte. 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

BroncofanDK:
Findes der lignende services

Ja

Prøv at kontakte Link logistics de har nogle rigtigt gode aftaler med de store kurerfirmaer UPS, FedEx, DHL ... osv. Hvis de årlige volumen er stor nok vil de kunne tilbyde nogle rigtigt gode priser.  Hvad giver du på nuværende tidpunkt for en pakke?

Prøv at kontakte Kasper Zeeberg Skou fra Link logistics. www.linklog.dk

Hilsen

Ravn

Tak for svaret!

Det ser ud til at være en spændende virksomhed på det område. Vi sender kun måske 30-50 småforsendelser om året med dokumenter/prøver mv, og ellers er det oftest enkeltstående forsendelser med værdier over 500000kr, og som oftest med kundens fragtløsning.

Sidste gang vi sendte en maskine af sted til USA var denne speditør langt billligere end andre ting vi fik quoted, men at linklog har speciel pharmaceutisk håndtering er meget interessant

SpeedEx ApS
Bøgekildevej 10
8361 Hasselager
Aarhus S - Denmark

Tlf. +45 82 303 606 - WWW.KURER.EU

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
Det kan godt være, at man, ved større kvantum, kan få billigere priser direkte gennem fragtfirmaerne,

Er der tale om kurerfirmaer kan det aldrig betale sig at gå direkte til dem, når man er en mindre kunde. Man er langt bedre hjulpet med at bruge firmer som f.eks Link logistics som altid finder den bedste pris/ service blandt flere kurerfirmer.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
Det er naturligvis et forhold som skulle være omtalt, men som heller ikke stod helt tydeligt i det du skrev. Mine pakkeleveringer er så små, at det ikke har den store betydning, samt har jeg mange afleveringssteder i Aarhus som jeg kan benytte. 

OK!

Jeg syntes dog nok at jeg var ret tydelig i den første post med at jeg ikke var begejstret for pakkeshop løsninger. :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)