Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner: CMS / design løsninger

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle...

Vi er et mindre webfirma som udelukkende hoster og drifter hjemmesider for vores kunder, disse spændes fra private, til klubber til små og mellem virksomheder.Vi har næsten 2 år på bagen i nuværende navn.

Vi får jævnligt henvendelser fra vores netværk om vi kan lave en hjemmeside til den ene og den anden. Det kunne vi godt, men har dog ikke tiden til dette, og det er desuden ikke vores primære erhverv.

Derfor søger vi en stabil partner som vi forestiller os følgende om:

•  Allerede har udviklet et CMS eller bygget videre på et open source , som skal kunne køre under sikkerhedskrav som safemode on. 
  • CMS skal indeholde som minium, billede upload, nye sider, rettelser i word look-a-like, gerne et galleri modul integreret. 
  • Skal kunne håndtere hjemmeside for fx, små bilforhandlere, eller rideklubber, fodboldklubber mm.
  • Ting som kontaktform, og gæstebog skal også være at forefinde, og SEO er selvfølgelig også en naturlig del.
  • Har en designer tilknyttet, freelance eller extern er os ligemeget. 
  • Har en rimelig leverindstid

Samarbejdet fungerer i at vi videregiver kunden til jer, eller at vi outsourcer opgaven til jer hvor vi stadig er primær kontakt. Og hvor hosting og drift efterfølgende foregår hos os.

Din virksomhed må også gerne bestå af bare 1 person, såfremt du kan det hele :)

Jeg glæder mig til at blive kontaktet.

Rent fysisk har vi lokaler i jylland, nærmere betegnet Christiansfeld.

Mvh. Kasper Smith

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:33

Hej kasper.

Har en leveringstid på under en uge oftest. (for det meste 3 dage fra alle kode og data er i hånden).

Med mine priser, se granholm.dk , er jeg abselut i den billige ende, og levere gode produkter til kunderne. Har 2 andre, en edb butik og et reklame beru som også bestiller hjemmesider hos mig. Har boet i Hadsten Smile

Er selvstændig. 

Smid en mail til mig, stefangranholm@gmail.com hvis du er intereseret.

PT. er Joomla 1.5 jo på gaden, som kan give gode sider, som ikke er set før. Har tilknyttet 2 gode billige template partnere til at lave specifikke krav.

Jeg kan sætte næsten alle opensource programmer op. Dem jeg ikke kan, kan jeg lære.

Min timepris er ellers 350kr.

vh

stefan granholm 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:57

Hej Stefan.

Vi hopper over :) 

Joomla er for stort til behovet vil jeg mene, samt det er mange grunde til vi bevist fravælger dette system.. Der er mange huller i systemet og det kræver mange ressourcer... Jeg har selv kørt flere Joomla sites men de er nu konverteret videre i systemet.

Mvh. Kasper Smith 

Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 13:56
Hej, Kasper Du er velkommen til at tage et kig på www.mediastyle.dk Vi leverer hovedsaligt CMS-løsninger i et nyligt men yderst fleksibelt system kaldet Drupal. Skriv så kan vi evt. lige tale videre om brugergrænsen bag og jeres krav mm. Mvh. Niel R. Jønsson
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:54

Hej Kasper.

Jeg tror at jeg kan hjælpe dig, idet jeg er sælger i et lille webfirma der ligger i Tørring 20 km. nordvest for Vejle.
Ring til mig på 7580 0817 eller 61672887, og lad os få en snak.

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:39

Hej

Typoart laver Typo3 CMS løsninger. 

MHV

Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:21

Det var godt nok en gammel tråd du der fik budt ind på :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:25

Ups

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 04:52

Hej Kasper,

Vi har gode erfaringer med outsourcet opgaver, hvorfor du er velkommen til at kontakte undertegnede for nærmere informationer

Med venlig hilsen

Kim H.

tkhau@mwc.vn

www.mwc.com.vn

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:23

Jeg ved det er en gammel mail, men det ser ikke ud som om at i nogensinde fandt den rigtige samarbejdspartner.

Vi har vores eget CMS, som bliver skræddersyet til en hver enkelte kunde. Det har alle modulerne i nævner.

Se vores hjemmeside på www.purplecow.dk, eller skriv til frederik (a) purplecow.dk for mere information.

Vh. Frederik

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)