Hej alle... Vi er et mindre webfirma som udelukkende hoster og drifter hjemmesider for vores kunder, disse spændes fra private, til klubber til små og mellem virksomheder.Vi har næsten 2 år på bagen i nuværende navn. Vi får jævnligt henvendelser fra vores netværk om vi kan lave en hjemmeside til den ene og den anden. Det kunne vi godt, men har dog ikke tiden til dette, og det er desuden ikke vores primære erhverv. Derfor søger vi en stabil partner som vi forestiller os følgende om:
Samarbejdet fungerer i at vi videregiver kunden til jer, eller at vi outsourcer opgaven til jer hvor vi stadig er primær kontakt. Og hvor hosting og drift efterfølgende foregår hos os. Jeg glæder mig til at blive kontaktet.
|
Hej kasper.
Har en leveringstid på under en uge oftest. (for det meste 3 dage fra alle kode og data er i hånden).
Med mine priser, se granholm.dk , er jeg abselut i den billige ende, og levere gode produkter til kunderne. Har 2 andre, en edb butik og et reklame beru som også bestiller hjemmesider hos mig. Har boet i Hadsten
Er selvstændig.
Smid en mail til mig, stefangranholm@gmail.com hvis du er intereseret.
PT. er Joomla 1.5 jo på gaden, som kan give gode sider, som ikke er set før. Har tilknyttet 2 gode billige template partnere til at lave specifikke krav.
Jeg kan sætte næsten alle opensource programmer op. Dem jeg ikke kan, kan jeg lære.
Min timepris er ellers 350kr.
vh
stefan granholm