Vi har netop skulle flytte vores hjemmeside til ny udbyder. Ikke vedr. guldfiltershop men en anden side. Hjemmesiden og opsætning er der tidligere blevet betalt for. Den nye udbyder kunne ikke umiddelbart flytte indholdet, da filerne ikke kunne tilgåes uden om tidligere udbyder. Tidligere udbyder blev derfor kontaktet og kopi af filerne/ dataudtræk sendt på mail så indholdet kunne flyttes.
For dette har vi netop modtaget en regning på 1.696,25 incl. moms. Vi er faktureret for en hel time, plus 225 kr. for fremsendelse og genfremsendelse af mailen.
Hvad står der i deres betingelser mht. teknisk hjælp? De har jo brugt tid på at skulle finde filerne frem og pakke dem til jer. En tjeneste de har taget betaling for.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Du har nok ret, men 1. time. Ja vi har ingen teknisk hjælp, men har man ikke krav på filerne når man har betalt for hjemmesiden?.
Det kommer meget an på hvordan det er skruet sammen. Om det er open source eller om det er et system de selv har lavet og om hver kunde har deres egne filer eller om alle kunder deler samme filer
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....