Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn på foto/klaver virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg sidder her og grunder over hvilket navn jeg skal bruge til min virksomhed. Jeg tænker at starte en virksomhed hvor jeg både kan tilbyde at fotograferer til konfirmationer, fester, fødselsdage, events osv. eller klaverspil til evt. konfirmation eller firmafest med eget klaver eller klaver ved location. Det der så er mine spørgsmål er:

1. Hvis jeg starter et firma hvor jeg både tilbyder fotografering og klaver, hvad kunne ideer så være på navnet?

2. Er det nemmere hvis jeg startede to separate virksomheder hvor jeg tilbød de enkelte ydelser? Hvis ja, hvad kunne navne være?

Jeg hedder Gabriel Marchylo Larsen, så måske noget der? Har tænkt på Marchylo, men udtales "Martjælo", så det ville nok være et problem

Mange tak for jeres tid :)

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Fra  aktier Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skyder dig selv i foden ved at lave den kombination. Det er bedre at gøre 1 ting super godt, end at gøre 2 ting "ok".

Og hva hvis folk vil have begge dele ?

Fra Randers
Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Hvis jeg så siger at jeg kun vil lave en fotovirksomhed hvor jeg laver det ovennævnte jeg skrev, hvad kunne et navn så være? Har virkelig brug for tips til navngivning af virksomhed, især i denne niche

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Fra  aktier Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fest og foto

Domænet www.festogfoto.dk er ledigt.

Fra Randers
Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg tænker på noget mere personligt, noget der evt. ligger op til mit navn.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)