Hej alle Jeg har fulgt med på Amino i nogen år og jeg tror at hvis der er et sted jeg skal have svar på lige det her, er det her. Jeg fik for nogen tid siden en ide, den har ligget og lurret i baghovedet siden men jeg har ikke haft tid til at gøre noget ud af det endnu. Jeg tror at mange aminoer vil synes de kan bruge det, men jeg er ikke sikker, så det kunne være rart med et par kommentare. Der findes en masse tællere og charts derude og de kan alle det de skal kunne, tælle hvor mange besøg man har på sin hjemmeside og hvor de kommer fra osv. De mere detaljerede af dem er gode for bl.a. webshops som kan analysere data og finde ud hvad der virker i deres markedsføring og hvilke besøgende der køber. Min ide er at lave en detaljeret tæller, lave analyser på tværs af alle websites, gøre dem tilgængelige for de virksomheder der bidrager med data og sælge data til sites der ikke vil dele deres egen information. Der er slet ikke tænkt videre endnu, f.eks. hvilke data skal analyseres, skal der være 2 typer, en for webshops og en for portaler(som tæller udgående clicks f.eks.) skal de der bidrager have del i kagen. osv osv. Nogen der vil dele deres reaktion på at læse om ideen. Hvis jeg går videre herfra er der så nogen der kunne have lyst til at komme med input til funktionalitet eller måske endda side med i en arbejdsgruppe (måske virtuel) som skal definere en kravsspec.
Mvh Ken |
Statistik
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)