Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med Iværksætter drøm søges indenfor programmering/App

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude med en iværksætter drøm. 

Jeg søger en seriøs partner som gerne har tid-mod-vilje til et krævende projekt. Jeg mener selv jeg har en klar ide som kan blive en stor succes. Jeg søger derfor en partner som har erfaring med tung programmering samt erfaring med udvikling af apps. Jeg vil ikke røbe utrolig meget her på siden, derfor vil jeg meget gerne vente på den rette kandiddat som jeg mener kan blive min partner på denne ide. 

Vedkommende som jeg vil finde interessant skal have en vis uddannelses baggrund samt erfaring med programmering og udvikling af apps. samt en som jeg kan spare en masse med, som også selv har ideer og er innovativ.

Jeg forventer at personen som finder det interessant har lysten og viljen på at bruge tiden selvom det i udviklings fasen ikke vil give noget, men have håb om at det bliver til en kæmpe succes.    

Personen skal vide at dette er et længervarende projekt, som tager noget tid at opbygge og ikke noget som kan ske fra den ene til den anden dag. 

Som det ser ud lige nu, så er jeg stadig idefasen, hvori den ide jeg har, sagtens kan pyntes på. 

Håber at høre fra interesserede som har mod og tid samt vilje på et længerevarende krævende projekt.  

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er nok nødt til at løfte sløre lidt mere for, hvad det er du rent faktisk vil lave.

Mvh Martin Lütken

Tilmeldt 10. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes ikke rigtig der står noget om hvad du tilbyder ?

Kun hva du søger

daniella

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Feb 18
Indlæg ialt: 11
Fra  Firmakonsulent Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rashied,

lyder spændende men du skal ud "i verden med dit budskab"
Mit bedste forsalg er at bruge Linkedin, se evt min profil https://www.linkedin.com/in/claus-mogensen/

Her kan du lave opslag, søge på kompetencer og i det hele tage interagere med netop de folk du søger her.

Giver det mening?

De bedste hilsner og held og lykke

Optimeringskonsulenten

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Som jeg har skrevet i mit indlæg vil jeg ikke "røbe" for meget. Som der står beskrevet i indlægget så omhandler det tung programmering samt app udvikling, hvis jeg skal løfte sløret en smule kan jeg kun sige det tung programmering som minder om Facebook. Nu skal du ikke antage at konceptet er det samme, men noget i samme boldgade. 

Jeg vil komme nærmere ind på min ide med den person som jeg mener kan være min seriøse partner i dette projekt. Hvis du mener du et godt bud, så send mig en mail med dine kompetencer.

Ahmad_rashied@hotmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at tage fat i nogle App-virksomheder?

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniella,

Jeg tilbyder det samme som jeg søger. 

Hvis du mener du er et godt bud, så seng mig venligst en mail med dine kompetencer samt uddannelsesbaggrund. 

Ahmad_rashied@hotmail.com

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Optimeringskonsulenten, 

Tak for dit gode råd.

Jeg kender godt til Linkedin da jeg selv har en profil derinde, har overvejet det, men ikke noget jeg har gjort endnu. det kommer nok. 

Dog skal du have tak for dit råd samt dine hilsner.

God aften

Ahmad Rashied

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fotograf Aalborg,

Det er desværre ikke en mulighed.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bør nok starte med at skrive at følgende er i god mening og for at hjælpe.

Når du intet fortæller om hverken idéen, økonomien i projektet og hvad du selv kan byde ind med, kan jeg give dig en 100% garanti for, at du aldrig finder en partner med udviklingserfaring. Vi klikker ganske enkelt videre, når vi ser et opslag som dette.

Hvis du ikke selv har massiv eksekveringserfaring, erfaring med og penge til markedsføring, eller på anden vis får dækket de behov ind, er dit projekt i øvrigt ikke interessant for en pro udvikler. Hvorfor skulle jeg arbejde i et år eller mere uden løn, når der ikke er en professionel tilgang til projektet hele vejen rundt, så der i det mindste er en chance for løfte projektet til en succes.

Du skal også forvente, at der skal mere end en udvikler til, hvis det er et større projekt. Både af hensyn til kompetencer, men også pga. udviklingstiden.

Start med at udarbejde en professionel forretningsplan, hvor du får forholdt dig til alle faser af forløbet, så du virker en smule mere seriøs, når din idé skal sælges til potentielle partnere.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)