Sagtens - du må trække halv moms ved brug 50/50 (også hvad standard generelt accepterer uden yderligere begrundelse og du skal så i dit IVS angive 2800 kr eller mere korrekt hver måned angive værdi af fri telefon kr 233.33
Sagtens - du må trække halv moms ved brug 50/50 (også hvad standard generelt accepterer uden yderligere begrundelse og du skal så i dit IVS angive 2800 kr eller mere korrekt hver måned angive værdi af fri telefon kr 233.33
Hvis der er tale om et privat abonnement oprettet i brugerens eget navn er der intet momsfradrag. Det er et krav, at faktura udstedet til virksomheden.
Hvis der er tale om et privat abonnement oprettet i brugerens eget navn er der intet momsfradrag. Det er et krav, at faktura udstedet til virksomheden.
jeg går ud fra dette
iPhoneopladere.dk:
Jeg bruger min telefon (som er købt af mit firma)
Man kan i øvrigt i personlig virksomhed som regel få skrevet CVR på i linje to navn - eller firma navn på abonnement Det er stadigt klart man skal have en regning samlet for telefon på de der ca 2800
vh John hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
jeg går ud fra dette
iPhoneopladere.dk:
Jeg bruger min telefon (som er købt af mit firma)
Men nu gik spørgsmålet jo på abbonnementet :)
Og ja, hvis først der bruges en telefon købt i firmaet, privat, så er vi i forvejen pligtig til at blive beskattet efter fri telefon reglerne og så skal den samlede regning vurderes ifht. om det kan betale sig, som reglerne er nu.
Men så længe der ikke er angivet firma navn på adressaten så = intet momsfradrag.