Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversætning i Woocommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg sidder med en problemstilling ifht Woocommerce. Der er et par steder der er engelsk (selvom alt default er dansk) og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg kan rettet teksten til dansk?! Det er mig en kæmpe gåde! Det er især ifht til kurv og check out. Er der nogle der har en idé til hvor jeg skal lede? 

https://greennutritionguides.dk/kurv/

Kæmpe tusind tak! <3 

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Design Sky Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Koko.

Nu kunne jeg godt nok ikke lige se hvor problemet lå henne, så det er svært at sige.

Men der er et plugin til wordpress som hedder Loco translate tror jeg, eller noget i den stil. Der kan man gå ind og oversætte alt på siden, så hvis du finder noget engelsk går du ind under
Loco translate -> plugins -> woocommerce -> Dansk 
Og der skulle du kunne søge på det der skal oversættes, og manuelt oversætte det. Den anden mulighed er lige hurtigt at hoppe i koden og finde oversættelsen :-)

Håber det hjalp, held og lykke med siden!

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil også anbefale, at du tager et kig på Loco Translate. Det er relativt nemt at sætte op. Hvis det driller, skal du være velkommen til at sende en besked. 

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Martin! Jeg har prøvet begge dele - uden held desværre! Hvis jeg fx går ind under det produkt jeg pt. sælger, så står der PRODUCT DETAILS selvom alt burde være oversat... Mystisk! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)