Den er ikke helt gennemtænkt - denne idé - men jeg tror på produkter og service-ydelser omkring hunde og specielt deres ejere i relation til det faktum at det åbenbart er blevet en trend at lade sin hund skide overalt - fuldstændig hæmningsløst. Her er en række produkter som snildt kan sættes i produktion:
- Skilte til havelåger: "Hund! - Skid hjemme!"
- Produkter med særligt stærke og ubehagelige lugte, som kan sprayes omkring sin husstand.
- Markeringsprodukter: Jeg har bl.a. selv brugt barberskum til tydeligt at markere hundelorte udenfor mit hus, det gav et fald i "dejlægningen"
- Apparat med særligt høje toner, som kun hunde kan høre - som udsender lyden indenfor sin parcel
Og den virkelig interessante:
En eller anden form for tracking device/tracking mulighed i selve den lagte hunde-ekskrement; Det må kunne hittes ud af - og så vil man let kunne spore tilbage til ejeren, som så kan få hele læsset tilbage på egen trappe... eller som hos os andre: LIGE foran havelågen, lige midt-for.
Andre forretningsområder:
Kurser for hunde-ejere: "Overkom din lyst til at lade din hunde ligge sine sager på gang-arealer"
Ok, dette indlæg er postet halv-sent Lørdag aften - men jeg mener det faktisk seriøst. Tror på penge i det marked, dog med undtagelse af kurset for hunde-ejere: Det løb er kørt, ejerne kan ikke rettes op - men de kan chikaneres ;-)
Lasse
|
Hejsa
Har du prøvet de der grønne perler fra Get off??