Rabatordninger - er det en god idé? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino
 

Køb et Amino Sponsorlink

 

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg
 

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites "

 

Rabatordninger - er det en god idé?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 78
Tilmeldt 13. mar 16
Indlæg ialt: 24


Fra PRIMADeals.dk
Skrevet 14-02-2018 kl. 17:59

Hej,

Jeg overvejer at deltage i rabatordninger i samarbejde med forskellige organisationer, f.eks. ÆldreSagen, Det faglige hus osv. (blot eksempler) hvor deres medlemmer får særlige rabatter, hvis de handler hos os.

Det skulle give flg. fordele:
1) Flere kunder
2) Backlink som kan hjælpe ift. linkbuilding (SEO)

Mulige ulemper:
1) Der skal gives en rabat til udvalgte kundegrupper

Er der nogen faldgrupper eller andet jeg skal tænke over? Nogen der har erfaring med dette, evt. hvor mange ekstra kunder det giver?

På forhånd tak!
Brian

Amino-karma 78
Tilmeldt 13. mar 16
Indlæg ialt: 24

Brian Hansen
Fra PRIMADeals.dk
Skrevet 16-02-2018 kl. 11:15

Er der ikke nogen der har nogen input :-)

Amino-karma 30.802
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. apr 05
Indlæg ialt: 6.132
flag Amino Plus Moderator
Niels Henriksen
Fra Frost Media IVS
Skrevet 16-02-2018 kl. 11:18

Jeg har ikke selv erfaringer med det men jeg har hørt om andres erfaringer. Nogle tjener lidt ekstra og andre kan ikke dække den ekstra omkostning der er ved det. Personligt tror jeg ikke at man vil få så mange nye kunder ved at tilbyde rabatordninger fordi mange mennesker er "rabatjægere" hvor de kun går efter de steder hvor de får rabatter. Så du skal gøre op med dig selv om du vil tjene mindre på dine varer og måske få lidt mere salg.

Men evt. køre det som en testperiode og se om det giver ekstra.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed
 
E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Online marketing & salg på webshops & websites
Besøg vores andre hjemmesider :
lll