Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsmulighed/Marked i Danmark - import eneret

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver og hveranden dag får jeg alverdens tilbud - nogle mere interessante end andre - fremover vil jeg "forwarde" de ting jeg ikke kigger nærmere på til Amino brugere - det kan jo være du lige netop finder tilbudene/mulighederne interessante og værd at forfølge.

Fik følgende email fra Jenny Stewart i Granada:

Hello Lasse,

We are an angel studio workshop in Spain, We sell hand painted angels, cherubs and BNativity sets here in Spain and to some shops in Europe, mainly in Germany. We are very interested in the Danish Market.

We have many private clients here in Spain who are from Denmanark. They like our angels figures and the nativities, and they like the prices.
We would like to know if you have any ideas how we can contact Danish Shops (Gift and Decoration shops mainly,)

Our Web site (which is being renewed this month) is at the end of this email.

I look forward to hearing from
Jenny Stewart - Alas y Cia., Granada

"Made in Spain"

www.alasyciagranada.com  

tel. 958 82 77 62 or 676 39 61 15

 
 
MVH
Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider et link oveni hatten!

Modtog godt nok for nogle måneder siden en del tilbud fra en producent af tøj i Bangladesh.
Aner ikke hvor seriøse de er, men de ar skiftet layout på deres hjemmeside flere gange siden, så lidt må de da lave...
Det ku'' da være - hvis nogen leder efter en tøjproducent...
- - - - - -
Ellers har jeg mange forespørgelser fra tidligere afrikanske officerer og andet pirateri, der lige står og mangler 2000,- USD, så kan de få deres formue på 10.000.000.000 USD ud af klørene på en svejsisk bank. - Og man kan få HALVDELEN!!!!
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
alletiders tak tak
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)