Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nye udfordringer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er en mand i min bedste alder 40 år.

Jeg søger nyt job i det jeg er kørt lidt fast i mit nuværende rutinepræget job.

Jeg har både været selvstændig og lønmodtager.

I 2010 startede jeg et succesrigt firma ( web baseret ) som jeg solgte til en anden virksomhed i 2015 efter selv at ha bygget virksomheden op, hvorfor jeg blev ansat som konsulent for at køre " min del " af virksomheden videre. Det viste sig desværre at det var et par helt igennem banditter jeg kom i samarbejde med, fandt ud af i forløbet at de havde manipuleret med deres tal inden overtagelsen af min virksomhed hvilket bevirkede en brat afslutning på vores "samarbejde". Så jo jeg har nu også prøvet at blive taget i R....

Har sidenhen arbejdet som tilsynsførende i en større virksomhed, men søger nye udfordringer idet det er blevet alt for rutinepræget, jeg mangler den der følelse af at være med til udvikling og vækst.

Jeg bor i Vejleområdet.

For mere info skriv gerne 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg lige læser din salgstale så er jeg egentlig ikke blevet klogere på hvad du kan? Du beskriver dig selv som iværksætter, konsulent og tilsynsførende.. men hvad kan du? Hvad er dit faglige område?

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror det vil gavne, hvis du skrev lidt om dine kompetencer, og hvilke typer stillinger du søger indenfor.

CV, referencer eller udtagelser kan også hjælpe, hvis folk skal vælge dig frem for alle de andre jobsøgende.

Håber du finder det job du søger - God aften!

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)