Jeg vil begynde at sælge bannerplads på www.countryworld.dk. Det drejer sig om topbanneret, hvor der p.t. kører Adsense og et banner for Texas Tours i rotation. Sitet havde i januar 2008 godt 5000 unikke besøgende, hvoraf en stor del kommer fra søgemaskinerne på søgninger indenfor country og linedance. Der er altså tale om besøgende som er meget fokuserede på det Country World handler om, og bannet skal da også være for firmaer som kan få glæde af denne målrettethed, f.eks. Texas Tours, butikker med cowboystøvler og hatte o.s.v. Jeg ved godt at bannere ikke er toppen og leder efter idéer til priser for bannere på sitet. En fast pris pr.måned vil være det bedste, da jeg ikke kan give annoncøren adgang til statistikken. Jeg påtænker at lade prisen være afhængig af antallet af bannere i rotation, f.eks. 3 bannere og 1 Adsense, hvor hver annoncør betaler x kr. eller 1 annoncør, som så betaler tilsvarende højere pris. Forslag modtages med tak, det samme gør spørgsmål eller andet til debat De bedste hilsner Peter |
Det kommer også an på hvor mange klik du har? For hvis man f.eks betaler 100 kr om måneden og ingen klik får, er det spild.
Hvad får din adsense/ Texas Tours banner? I så fald vil det være nemmere at komme med et eksempel. :-)