Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sourcer - hjælp til produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en masse ideer, som jeg gerne vil have sat i produktion - bl.a mindre boligtilbehør i messing/metal samt metal/emalje-smykker. Jeg har allerede et etableret boligbrand, men har brug for at udvide mit sortiment.

Jeg vil egentlig helst producere i Danmark, men er også åben overfor udlandet, hvis der er nogen, som har god erfaring med det?

Mvh

Beanster

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jan 18
Indlæg ialt: 8
Fra  TECCA - Teknisk tegning & rådgivning Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du produktionstegninger på det boligtilbehør du skal have produceret? Hvilken serie størrelse påtænker du? Har muligvis kontakt til produktion i udlandet, såfremt det ikke er alt for små serie størrelser.

Mvh
Christian Larsen

Fra Suzhou
Tilmeldt 14. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej send gerne dine kontakt informationer til mig, så kan jeg introducere dig til dansk ejet sourcing selskab  i Kina.

Vi har adgang til alle de rette producenter og vi sikre, at kvaliteten er den rigtige og levere det til din virksomhed. Du handler med dansk selskab og handler derfor efter danske regler og skal ikke spekulere i import, fortoldning osv.

Der skal naturligvis være noget volumen på det, men mange gange bliver man overrasket over hvor lidt der skal til.

MVH.

Birger Jensen

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian
Jeg har sendt dig en privat mail.

😊

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birger
Tak for dit svar. Jeg har svaret dig privat.

😊

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)