![]() Personalsales.dk er en online shop der forhandler personlige og modebevidste accessories. Vores produkter afspejler nutidens modetendenser nationalt samt internationalt. Vi følger løbende de nye trends der dukker op og vil udvide vores sortiment efterhånden nye trends dukker op. Vi tilbyder Danmarks mest populære accessories til lave priser, samtidig med at have en personlig og serviceminded dialog med vores kunder. Vi har haft mange efterspørgsler på et produktkatalog, og nu har vi fået lavet et katalog med accessories. Vores produkter henvender sig til målgruppen 15-25 år som især går op i at være modebevidst. Jeg vil gerne sende problemkataloget rundt hvis jeg kan få jeres e-mail. Vi ønsker kun seriøse henvendelser, og vil gerne have, at i beskriver hvorfor netop dette katalog kunne have jeres interesse. Vi ønsker kun at sende kataloget til dem, som rent faktisk kan have interesse i vores produkter. Vi tilbyder kun disse priser til erhvervsdrivende. Kataloget indeholder info, billeder og priser på vores produkter. |
hejsa....jeg har været inde og lurer på din wepshop,- og jeg synes det ser spændene ud,- jeg går i luften med Nova Bazar inden ret længe,- og er meget intresseret i at modtage et katalog...på forhånd tak Nova Bazar...jeg forventer at jeg vil blive kontaktet i privat besked...:-)