Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER SÆLGER

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for en super sælger??

Hvad leder du efter? Sælger? Mødebooker? Det op til dig selv...

Det eneste du skal er, at fortælle hvad du har. Produkt osv.. Så inden kan jeg sælge eller booke møder til dig hvis det..

Har arbejdet som mødebooker, sølger, kunderådgiver.. Har gjort det i snart 7 år..

Prisen kan vi aftale...

Her har du en e-mail    mede_Dano@hotmail.com

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:18

Hvor befinder du dig?

Hans

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:21
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:06

Vil du ikke fortælle lidt mere om din pris og erfaring.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:59

Dem hér har vi set mange af herinde efterhånden. Tråden starter og man hører ikke et ord fra personen mere - og ingen får deres emails besvaret - spild af tid. 

Tilmeldt 7. Feb 08
Skrevet kl. 00:17

Hey

Jeg er fra kbh...

Du må meget gerne skrive en  email til mig eller ring så kan vi snakke bedre..

Email= Mede_dano@hotmail.com

Mobil= 22267585

Tilmeldt 7. Feb 08
Skrevet kl. 00:18

I må meget gerne skrive en  email til mig eller ring så kan vi snakke bedre..

Email= Mede_dano@hotmail.com

Mobil= 22267585

Det langt bedre end at skrive herinde..

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:37

Trendler:

I må meget gerne skrive en  email til mig eller ring så kan vi snakke bedre..

Det er jeg ikke helt enig i.
Hvis jeg havde haft flere fakta at vurdere dig på, ville jeg vide, om det kunne betale sig for mig at bruge tid på e-mail og telefon.
Nu ved jeg, at du er fra KBH - Så har jeg ikke brug for at kende til dine tidligere resultater og brancheerfaringer.

Hvis du for alvor er supersælger, burde du kunne sælge dig selv ved at besøge en udvalgt række af københavnske firmaer. Det er mit indtryk, at ALLE mangler sælgere lige nu. Hvis du ikke har "modet" til at opsøge kommende arbejdsgivere, har du så modet til at opsøge mine kunder? (ikke tænkt som en kritik, blot som en tanke, du kunne tage til efterretning) Jeg har for nylig undladt at følge op på en henvendelse fra en mulig kommende sælger. Hun henvendte sig, og jeg bad hende sende materiale. Det fik hun aldrig gjort. Jeg kunne godt have rykket hende for materialet, men da jeg er sikker på, at mine potentielle kunder ikke vil bruge krudt på at rykke hende for et kundebesøg, lod jeg være. Hvis hun havde været supersælger, kunne hun også have solgt sig selv til mig.

Sådan ser det ud fra arbejdsgivervinkel. Held og lykke med jobsøgningen.
Kontakt mig endelig, hvis du rykker til Nordvestjylland.

mvh Hans

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:29

Hvis du for alvor er supersælger, burde du kunne sælge dig selv ved at besøge en udvalgt række af københavnske firmaer. Det er mit indtryk, at ALLE mangler sælgere lige nu. Hvis du ikke har "modet" til at opsøge kommende arbejdsgivere, har du så modet til at opsøge mine kunder?

Han skal vel ikke opsøge kommende arbejdsgivere, hvis han ønsker at være selvstændig... Og det går jeg ud fra hans interesse er, siden han starter sådan en tråd... Så der er jeg ikke helt enig..

Synes til gengæld også der mangler mere info... Så hvis du vil finde én eller flere kunder, er du nok nødt til at fortælle lidt mere om dig selv.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)