I må meget gerne skrive en email til mig eller ring så kan vi snakke bedre..
Det er jeg ikke helt enig i.
Hvis jeg havde haft flere fakta at vurdere dig på, ville jeg vide, om det kunne betale sig for mig at bruge tid på e-mail og telefon.
Nu ved jeg, at du er fra KBH - Så har jeg ikke brug for at kende til dine tidligere resultater og brancheerfaringer.
Hvis du for alvor er supersælger, burde du kunne sælge dig selv ved at besøge en udvalgt række af københavnske firmaer. Det er mit indtryk, at ALLE mangler sælgere lige nu. Hvis du ikke har "modet" til at opsøge kommende arbejdsgivere, har du så modet til at opsøge mine kunder? (ikke tænkt som en kritik, blot som en tanke, du kunne tage til efterretning) Jeg har for nylig undladt at følge op på en henvendelse fra en mulig kommende sælger. Hun henvendte sig, og jeg bad hende sende materiale. Det fik hun aldrig gjort. Jeg kunne godt have rykket hende for materialet, men da jeg er sikker på, at mine potentielle kunder ikke vil bruge krudt på at rykke hende for et kundebesøg, lod jeg være. Hvis hun havde været supersælger, kunne hun også have solgt sig selv til mig.
Sådan ser det ud fra arbejdsgivervinkel. Held og lykke med jobsøgningen.
Kontakt mig endelig, hvis du rykker til Nordvestjylland.
mvh Hans