Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis $Elf coins idag. Kun invite only og se dem stige i værdi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har i lang tid fulgt Ælf Blockchain -Decentralized Cloud Computing Blockchain Network og syntes deres projekt er kanon spændende, de er igang med at forbedre Blockchain teknologien og gøre crypto valuta skalerbar. De har et solidt team af professionelle. Jeg har en mindre investering i deres coins men det er deres Candy program jeg er ret spændt over lige pt. De belønner mig for at markedsføre dem på sociale medier, et like og et retweet på Twitter giver mig Elf coins. En coin er pt. 2$ i værdi. Man kan kun joine deres Candy program via en unik invitation, jeg har en jeg godt vil dele med jer så i selv kan undersøge det nærmere og hvis i ønsker det, tjene Elf coins dagligt for meget lidt arbejde. Tilmeld her via mit invite only link: [Link fjenet af moderator] 

De bedste hilsner Jesper.

Ps. Er du en hater af crypto valuta så undlade venligst at kommentere på tråden, den er henvendt til jer der ser potentialet og fremtiden i crypto.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Jeg har lige meldt mig til, så du bør få lidt coins den vej igennem...! :) Men hvordan er det helt præcist at jeg får nogle ind på kontoen?

Rettelse: Det står lidt længere nede på siden! :))

Andreas

Tilmeldt 30. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Forex Courses Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en dansk kryptovaluta ?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bjørn.
Nej der findes så vidt jeg ved ikke nogle danske crypto coins endnu, men det kommer der da helt sikkert.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas.

Jeg siger tak og så selv held og lykke med det, jeg tænker når de begynder at ligge flere opgaver ud, så laver man nemt nogle hundrede coins i løbet af året.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)