Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et professionelt lyd/lys udlejnings firma!?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal holde fest til sommer, derfor søger jeg et ordentligt firma som udlejer lyd & lys (da det er det som jeg søger), de skal kunne magte opgaven til fulde..!
Det skal virke hele aftnen/natten - det skal samtidig være nemt, gider ikke skulle justere på alt mulige forskellige ting for at få det til at spille!

(Angående beliggenhed, tages det med det firma som jeg føler, kan magte opgaven)

Søger derfor et firma som kan magte min fest :-)

Anyone??

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Lydtildinfest Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Formann1809, og velkommen til :) 

Vi udlejer lyd & lys, dj's - mm. 
Vi har efterhånden leveret til en masse forskellige fede arrangementer, fx - bryllupper, 18års, ungdomsfester generelt, firmafester, og meget mere!

Vi mener selv at vi også kan "magte" din fest - som du skriver det ;) uanset om det bare er lyd & lys du søger - eller en dj. 

tag eventuelt et kig på vores hjemmeside: www.Lydtildinfest.dk

Der kan du også se hvor vi har beliggenhed henne så du kan finde ud af om vi har relevans for dig og dit arrangement :D

Vi håber at høre mere fra dig, når du engang har taget et valg om hvem du gerne vil bruge til din fest.

God dag!

Mvh
Lydtildinfest

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Lydtildinfest Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Formann1809, og velkommen til :) 

Vi udlejer lyd & lys, dj's - mm. 
Vi har efterhånden leveret til en masse forskellige fede arrangementer, fx - bryllupper, 18års, ungdomsfester generelt, firmafester, og meget mere!

Vi mener selv at vi også kan "magte" din fest - som du skriver det ;) uanset om det bare er lyd & lys du søger - eller en dj. 

tag eventuelt et kig på vores hjemmeside: www.Lydtildinfest.dk

Der kan du også se hvor vi har beliggenhed henne så du kan finde ud af om vi har relevans for dig og dit arrangement :D

Vi håber at høre mere fra dig, når du engang har taget et valg om hvem du gerne vil bruge til din fest.

God dag!

Mvh
Lydtildinfest

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Eldrup Event Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Foremann 1809

Tag fat i Ulrich fra Skytune. Ham har jeg bl.a arbejdet sammen med til Ida Corr koncerten på Skanderborg. Han har styr på det

Mvh
Jan Eldrup Hansen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)