Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af elektriker firma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..
Jeg går med tanken om at starte op selvstændigt som elektriker. (Er installatør)
Nogen der kender nogen gode bøger eller hjemmesider, hvor man kan læse mere om det?

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis det er selve opstarten af firmaet, du mangler hjælp til, så kan jeg godt være dig behjælpelig. Kan i øvrigt også hjælpe med bogholderi, regnskab, moms m.m.

Du er velkommen til, at kontakte mig her på Amino eller på tlf. 21 92 28 65 eller mail khovsgaard@gmail.com.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved at i min kommune er der en del hjælp at hente når der er tale om lokale håndværker virksomheder. (Jeg ved ikke om det kun er et tilbud til håndværkere, eller om det er generelt til start-ups)

Jeg har fået hjælp til en tidligere håndværker virksomhed, med sparring, regnskab, markedsføring samt budgetter.

Spørg din kommune, det er vel værd at prøve !

Tilmeldt 12. Jan 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror at du får bedre hjælp hvis du skriver lidt om hvad det er som du vil have hjælp med.

Er det valg af selskabsform, forslag af firmanavn/domæne, selve stiftelse af selskabet, finansiering af opstart/bil/værktøj, markedsføringsdelen (kunder i kassen) eller det som mange allerede tilbyder hjælp med, nemlig administration/bogføring/regnskab?

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei

Overvej tingene en gang. Jeg vil klart anbefale at købe en butik. 

Jeg startede selv fra 0 som el-installatør butik, men hold op det har været op af bakke fra dag 1. Det tager nogen år at få bygget en fast kundekreds op, som giver et flot afkast...

Havde jeg vist hvad jeg gør nu, så havde jeg købt en butik istedet.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 12. Jan 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Sten: Du har helt ret i at det er hårdt at starte fra bunden, og som selvstændig så skal man virkeligt arbejde de første år.

Jeg vil dog tillade mig at være kritisk overfor din ide med at købe en anden forretning. Specielt i håndværkerbranchen er kunderne meget knyttet til ejeren, og derfor vil det højst sandsynligt betyde at mange kunder forsvinder når ejeren udskiftes. Du kommer derfor muligvis til at betale for at overtage kunder som du aldrig får en krone ud af. Hvis man skal overtage en forretning, så vil det være klart at anbefale at man kører som partner med ejeren et par år, så man løbende får overdraget kundekontakten og opbygget et netværk.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 100% enig, og faktisk også det jeg mente - jeg formåede dog ikke at få det med i teksten. At skabe nye relationer er møgsvært. Det er lettere at overtage relationer over tid :)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)