Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udbetaling af 2017 løn i 2018?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gode Amino'er 

Jeg har tjent penge som konsulent for et firma i 2017, men vi har ikke fået afregnet endnu.

Jeg vil gerne have at det er en del af min 2017 indkomst. Det er stadig muligt ikke sandt?

Firmaet skal vel så blot bogføre det som en 2017 udgift og indberette det til skat som lige så. Ikke sandt?

Bosnusspørgsmål: hvis det er korrekt, hvor længe ind i 2018 kan firmaet gøre det eller måske nærmere er der en frist for hvornår 2017 skal være afsluttet rent rengskabsmæssigt og også ift. min årsopgørelse?

Håber det giver mening ;)

Mvh Lasse

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal det gøres i dag, sidste dag.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasse:

Hej alle gode Amino'er 

Jeg har tjent penge som konsulent for et firma i 2017, men vi har ikke fået afregnet endnu.

Jeg vil gerne have at det er en del af min 2017 indkomst. Det er stadig muligt ikke sandt?

Firmaet skal vel så blot bogføre det som en 2017 udgift og indberette det til skat som lige så. Ikke sandt?

Bosnusspørgsmål: hvis det er korrekt, hvor længe ind i 2018 kan firmaet gøre det eller måske nærmere er der en frist for hvornår 2017 skal være afsluttet rent rengskabsmæssigt og også ift. min årsopgørelse?

Håber det giver mening ;)

Mvh Lasse

Er du selvstændig? Har du sendt dem en faktura, eller skal det indberettes som løn ?
Hvis det er sidst nævnte, så skulle de have indberettet det. Er du derimod selvstændig med CVR og har sendt dem en faktura, så skal de intet indberette og du skal blot medtage indtægten i dit regnskab for 2017.

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og mange tak for svar :)

Jeg er ikke selvstændig med cvr nummer men ikke heller direkte tilknyttet som lønmodtager men blot været tilknyttet som ekstern konsulent, så jeg ville sende dem en faktura med cpr istedet for cvr, men jeg kan forstå at det så er for sent ikke sandt?

Det er heller ikke det store problem blev bare nysgerrig :)

Mvh Lasse :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)