Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sætte faktura forfaldsdato til dato efter virksomhed er afmeldt cvr registeret?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gæve gutter og gut-inder.

Jeg arbejder med affiliate marketing og aflønnes derfor med mindst en måneds forsinkelse. Leads genereret i december bliver altså tidligt udbetalt i februar.

Grundet dagpenge skal virksomheden lukkes, men mit spørgsmål består derfor i følgende:

Kan jeg udsende faktura på mit tidligere arbejde inden jeg lukker virksomheden med en forfaldsdato som falder efter min virksomhed er lukket? (Afmeldt CVR registeret og moms).

Vil selvfølgelig gerne gøre det hele ordenligt :) Og tak for hjælpen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:23

Udsender du faktura? får du ikke normalt bare en afregning fra din affiliate udbyder som du så bogfører efter?
Hvis du kender beløbet kan du godt bogføre det nu så du kan lave slutregnskab - og så modtage det siden forudsat du driver det i personlig virksomhed. Det afgørende der er, at du har alle indtægter og udgifter korrekt med i skat

Du skal så have tast selvkode for at kunne momsangive efter lukningen

Er det selskab skal lukning jo alligevel over enten erklæringslukning eller tvangslukning

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:52

Cookie - John Hannover:

Udsender du faktura? får du ikke normalt bare en afregning fra din affiliate udbyder som du så bogfører efter

Jo, det er korrekt. Jeg laver dog også altid en kopi af fakturaen så snart jeg kender beløbet, og dette gør jeg allerede ved indeværende måneds afslutning. Er glad bruger at Dinero, og kan derfor godt lide at have min egen kopi/version af fakturaerne i systemet.

Cookie - John Hannover:

Hvis du kender beløbet kan du godt bogføre det nu så du kan lave slutregnskab - og så modtage det siden forudsat du driver det i personlig virksomhed. Det afgørende der er, at du har alle indtægter og udgifter korrekt med i skat

Perfekt. Moms og skat skal jeg nok få afregnet korrekt. Jeg var mere nervøs for om virksomheder kan/må afregne til et CVR nummer som ikke længere er aktivt?

Cookie - John Hannover:

Er det selskab skal lukning jo alligevel over enten erklæringslukning eller tvangslukning

Enkeltmandsvirksomhed :)

Og mange tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)