Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger rådgivning til produktion af prototype

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på en ide omkring legehuse til børn, og søger i den forbindelse hjælp til design, materiale og kontruktion, herunder produktion af en eventuel prototype

Er der nogen der har ide'er til hvem jeg kan forråde mig hos, eller hvordan jeg kommer videre herfra ? 

På forhånd tak. 

Mvh Laura 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er jo næsten nødt til selv at have en ide om hvordan legehusene skal se ud, ellers er det jo da lidt svært for en tømrermester at lave en prototype. Som minimum vil jeg mene at du bør vide hvordan dit design skal være.

Du er da nok også nødt til at se lidt på konkurrenternes produkter for at se hvordan du kan adskille dig fra de andre. Du kan se hvad konkurrenterne anvender af materialer.

De fleste konkurrenter jeg kender, producerer andre produkter end legehuse.

Af konkurrenter er de fleste tømrer- eller snedkerfirmaer.

En produktion af prototype skal foregå i et tømrer- eller snedkerfirma med eget maskinværksted og som ikke i forvejen har en produktion af udstyr til legepladser.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laura,

Det er svært at råde dig, når du ikke er mere konkret i din beskrivelse. Et legehus behøves jo ikke at være produceret i træ, og når materialet ikke er valgt bliver det svær at kigge på konstruktionen. Men start med at kig på designet, hvilket udtryk kunne du godt tænke dig, når det er på plads kunne du kigge på hvilke materialer der er oplagt at producere den i.  

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)