Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideforum for virksomheder og private

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der ved om der findes et forum på nettet, hvor firmaer og idefolk kan gå sammen om at afprøve og udvikle ideer? Jeg har selv prøvet teknologisk institut. 

De havde godt nok en blanket til en  firmaaftale om beskyttelse af ideen, men det kræver jo først en kontakt til et firma. 

Mange ideer strander jo på, at man skal lave en ( måske mange ) prototyper . Og det har kun firmaet ressourcer til.

Firmaer er jo ret skeptiske over for ideer som ikke kommer "indefra". Det kan godt virke som om man kommer og vil være arbejsgiver for dem. Et sådant forum ville ideer ikke virke anmasende, da firmaet aktivt skulle opsøge dem.

Jeg har selv arbejdet med indviklet IT, hvor jeg mange gange oplevede , at folk som kom og så på med "friske øjne" lynhurtigt kunne bidrage med en løsning.

Derfor kunne firmaer på sådan et forum få gode input og det kunne så være opstarten på et samarbejde til gavn for begge parter.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideahunters.dk?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha..et Kort og hurtigt svar. Tusind tak. Jeg kigger på det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)