Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

respons på hjemmeside :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, jeg kunne godt bruge lidt respons på vores hjemmeside, er helt grøn i denne verden med at opbygge hjemmesider, men gav det et skud... så der er sikkert en masse fejl som kan rettes til...

http://socialkorpset.dk/

Glædelig jul til jer alle :-)

Med venlig hilsen

Allan

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Design Sky Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Var lige inde at kigge på siden af ren nysgerrighed, og den er blevet rigtig fin :-)

Jeg kan se du har brugt Wordpress, or det er også super godt, men du skal have ændret linket, så folk ikke bare kan skrive "/wp-admin" for at komme ind på siden. Og det virker nok også mest professionelt hvis du fjerne watermarket i bunden hvor der står: "WordPress Theme Total by Hash Themes"

Ellers ligner det et helt okay stykke arbejde. Jeg går ud fra du har inkorporeret noget SEO og statistikker osv, bare for synlighed i søgemaskinerne osv. 

Har du brug for hjælp med noget må du meget gerne kontakte mig gennem designsky.dk, det koster skam ingenting at skrive og lige spørge om lidt hjælp :-)

Hvis ud har brug for professionel SEO også, kender jeg nogen der har lavet SEO for mig, og de er super dygtige til en rigtig god pris, og de har sagt at hvis det er med henvisning fra designsky, kommer der ekstra goder oveni :-)

Jeg håber det kommer til at gå godt for jer.

Mvh.

Martin Skovrup

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for info... hvordan søren ændrer jeg sådan at folk ikke bare kan logge på wp-admin?

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Design Sky Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Ingen problemer. Som udgangspunkt kan folk ikke bare logge ind via din wp-admin, men som du nok også er klar over, er der mange farlige mennesker på internettet, så bare for at gøre det lidt sværere for dem, er det en god ide. Der er flere måder at klare det på, den nemmeste er nok at finde et plugin, der kan ændre linket til noget andet du selv definere, så som "/admin-login" eller noget i den stil.

Et plugin kunne f.eks. være:

Protect WP Admin:
https://da.wordpress.org/plugins/protect-wp-admin/

Håber det hjælper, lad mig vide hvis jeg skal hjælpe med at sætte det op (det kan jeg sagtens gøre gratis)

Mvh.
Martin Skovrup

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt - fanger dig lige på mail i morgen, har et par andre småting på siden jeg ligeledes gerne vil have ændret, så måske du kan være behjælpelig her?

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Design Sky Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja muligvis, så længe det ikke bliver større problemer, så skulle jeg meget gerne have mulighed for at hjælpe lidt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)